pirc musar bql Svet24.si

Tako je predsednica Pirc Musar zapela na koncertu ...

asfinag Svet24.si

Z avtoceste rešili izgubljeno mamo raco in devet ...

matjaz kovacic bobo Necenzurirano

Ne Ljubljana. Da je Maribor izgubil banko, so ...

koscek erika Reporter.si

Poslovne skrivnosti partnerja Erike Žnidaršič: ...

doncic Ekipa24.si

Luka Dončić po veliki zmagi: 'Počutim se ...

Barron pred nekaj meseci .. Odkrito.si

Barron Trump - Za to je zaslužna slovenska kri!

1714382871-006-cel-oli-240428-lv-1714382855842 Ekipa24.si

Celjani mislijo resno! Snubili Modrića in ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Spet vojna na Delu: gospodarski novinarji proti Giacomelliju

Deli na:

Novinarje gospodarske redakcije Dela je močno razburil predsednik uprave njihove časopisne hiše Jurij Giacomelli z intervjujem za spletne Finance. Novinarji so proti Giacomelliju spisali protestno izjavo in od lastnika (Pivovarne Laško) pričakujejo, da bo ukrepal.

Novinarje gospodarske redakcije Dela je močno razburil predsednik uprave njihove časopisne hiše Jurij Giacomelli z intervjujem za spletne Finance. Novinarji so proti Giacomelliju spisali protestno izjavo in od lastnika (Pivovarne Laško) pričakujejo, da bo ukrepal.

Objavljamo protestno izjavo gospodarske redakcije Dela v celoti:

Gospodarska redakcija Dela

Predsednik uprave Dela

Jurij Giacomelli

Protestna izjava

 

Novinarjev gospodarske redakcije Dela na izjave predsednika uprave Dela Jurija Giacomellija na spletnih Financah pri odgovarjanju na vprašanja internetnih bralcev Financ (od 12. do 14. aprila 2011). Zlasti nesprejemljiv je odgovor na vprašanje, ki ga spodaj direktno navajamo:

Finance vprašanje: Gospodarska rubrika časnika (Delo) je zelo slaba in večinoma zreducirana na novice, novičarstvo in povzemanja. Ali ne premorete dovolj kadrov z ekonomskim znanjem, ki bi kreirali bolj analitične članke?

J. Giacomelli odgovor: Zavedamo se, da je treba na področju gospodarstva v marsičem napredovati in se temu tudi posvečamo. Na področju gospodarstva zmoremo in moramo bralcem zagotoviti več. Upam, da bo bralec kmalu zaznal napredek tudi na tem področju.

 

Protest

Gospodarska redakcija Dela je zrevoltirano presenečena nad pogovorom predsednika uprave Dela Jurija Giacomellija na spletnih straneh Financ, še zlasti nad njegovim odgovorom na vprašanje, oziroma stališčem, da je gospodarska rubrika Dela slaba. Tega stališča, izraženega v vprašanju internetnih bralcev Financ, predsednik uprave Dela sploh ne razume kot provokacijo, ampak celo pravi, da se tega zaveda.

Torej vprašanja, ki je direkten napad na Financam konkurenčno redakcijo Dela, predsednik uprave Dela ne zaobide, kakor bi naredil vsak, ki zaupa v svoje ljudi in produkte, in ki se skupaj z njimi trudi, da bi bili ti iz dneva v dan boljši.

 

Temeljno vprašanje torej je, zakaj se stališče, kako dobra ali slaba je gospodarska redakcija, če že tako misli, ne razčisti najprej znotraj redakcije in znotraj hiše, ampak to izvemo iz konkurenčnih Financ. Takšno ravnanje prepoznavamo kot neprofesionalno in seveda tudi povsem neetično.

Vsebina intervjuja je taka, kot če bi predsednik združenja Manager, ki je tudi predsednik uprave Simobila Dejan Turk, dal intervju za Mobitelovo spletno stran in v njem zatrdil, da so Simobilove storitve slabe. Ali pa da bi Franjo Bobinac na Boschevi strani zapisal, da so Gorenjevi hladilniki zanič.

Tako slabšalno dojemanje dela gospodarske redakcije Dela je seveda samo dodaten odraz tega, kako se v časopisu kot celoti in kot v podjetju dojema delo te redakcije. Vsi resni splošni časopisi po svetu se z delom gospodarskih strani ustrezno pozicionirajo, samo pri Delu pa je mogoče, da se že osnovne strani gospodarstva lahko selijo, namesto da bi bile stalnice, in s tem znižujejo pomen in vrednost tega dela časopisa.

Povsem evidentno je tudi, da je delo gospodarske redakcije dnevno angažirano vpeto v vse najvitalnejše dele časopisa od prve, tretje, četrte in mnenjske pete strani. Da ne omenjamo naših prispevkov v Sobotni prilogi, tedenski prilogi Infoteh, posebni prilogi Dela - Delo Posel in denar, ki je gotovo pomemben del blagovne znamke Dela in jo pripravljajo novinarji gospodarske redakcije kot čisti prostovoljci; slednje tako ne izgleda, ampak tako je.

Novinarji gospodarske redakcije Dela smo gotovo dovolj vešči in kritični ter strokovni, da ločimo med resnimi analitičnimi članki in komentarji ter naročenimi politično ali povsem prvinsko interesnimi lobističnimi članki, ki pogosto polnijo strani nekaterih konkurenčnih medijev.

Konstruktivnih pogledov, kako bi lahko naše delo izboljšali in bi bili skomunicirani z redakcijo, se seveda ne branimo, a jih doslej nismo zasledili. Predlagamo, da vodstvo časopisne hiše jasno opredeli temeljne vrednote časopisa - ali je to verodostojnost ali senzacionalizem.

Ali naj torej verjamemo, da je izjava predsednika uprave Giacomellija, v kateri za konkurenčni časopis (pri katerem je tudi sam že služboval) vrednoti delo enega od svojih uredništev, rezultat slabega razmisleka, ali pa je načrtna in želi z njo predsednik uprave škoditi uredništvu, na katerem se vse bolj lomijo interesi kapitala?

Vsekakor smo nad takšnim ravnanjem predsednika uprave zgroženi in od lastnikov pričakujemo, da bodo znali pravilno ovrednotiti njegovo ravnanje. Vsekakor novinarji gospodarske redakcije takšnemu omalovaževanju našega dela in nas samih ostro nasprotujemo.

 

Novinarji gospodarske redakcije Dela

 

V vednost poslano

 

Odgovorna urednica Dela

 

Romana Dobnikar Šeruga

Namestnik odgovorne urednice Dela

Radovan Kozmos

Aktivu novinarjev Dela

Janez Markeš

IO sindikata novinarjev Dela

Zdenko Matoz

IO Sveta Delavcev·

Brane Piano

Predsednici NS Dela

Marjeta Zevnik