Minister Maljevac naroča prodajanje megle za 190 tisoč evrov
9. nov. 2025 6:00
Minister za solidarno prihodnost Simon Maljevac.
Kampanja naj bi državljane prepričala, da dolgotrajna oskrba čudovito deluje – če zgreši ta cilj, pa bo vsaj izbrana piarovska agencija lepo zaslužila.
Sistem dolgotrajne oskrbe je izjemen uspeh in vaš denar je dobro porabljen. Tako nekako si predstavljamo sporočilo nove reklamne kampanje ministrstva za solidarno prihodnost, za katero je minister Simon Maljevac namenil kar 190 tisočakov.
Ministrstvo je namreč objavilo javno naročilo za oglaševalsko kampanjo, s katero želi nagovoriti javnost, ki je doslej slišala bolj malo pozitivnega o dolgotrajni oskrbi, teoretični rešitvi problema starajoče se slovenske populacije.
Celotna vsebina je na voljo le naročnikom.
Preberite celoten članek
Sklenite naročnino na Reporterjeve digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Postanite naročnik
- Spletna stran brez oglasov
- Ekskluzivne zgodbe, razkrita ozadja in poglobljeni intervjuji
- Izbrani članki iz tiskane izdaje Reporterja že v nedeljo ob 20. uri
- Dostop do digitalnega arhiva Reporterjevih člankov
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
