tat, tatvina, trgovina Svet24.si

Otroci in odrasli skupaj kradli: v petek dopoldne ...

toča, uničen pridelek, škoda, Svet24.si

Zadnje neurje s točo bi lahko omilili, a je na ...

grad-poženik Necenzurirano

Bi kupili grad? Prodaja se tudi zaradi bivšega ...

tina gaber robert golob pl Reporter.si

Redek prizor: Robert in Tina, Janez in Urška so ...

nogomet slovenija - srbija Ekipa24.si

Dan D za Slovence! V Kölnu obračun z Anglijo za ...

Kaj nam je želela sporočiti? Odkrito.si

Nova teorija zarote! Kate nam želi sporočiti, da...

oblak Ekipa24.si

Uau! Navijači so se pojavili na slovenskem ...

Slovenija

Šest minut

Deli na:

S komercialne televizije POP TV so sporočili, da navedbe urada vlade za komuniciranje v zvezi s časom predvajanja novice o oddaji na finski televiziji, ne držijo. Kot so zapisali, so novico objavili ob 19.06 in ne kot prvo novico ob 19.00. Navajajo tudi, da do objave scenarija na spletu z vsebino oddaje niso bili seznanjeni.

S komercialne televizije POP TV so sporočili, da navedbe urada vlade za komuniciranje v zvezi s časom predvajanja novice o oddaji na finski televiziji, ne držijo. Kot so zapisali, so novico objavili ob 19.06 in ne kot prvo novico ob 19.00. Navajajo tudi, da do objave scenarija na spletu z vsebino oddaje niso bili seznanjeni.

Vlada je po navedbah komercialne televizije v odzivu na medijsko poročanje o primeru Patria zapisala, da je POP TV ob 19:00 - tisti trenutek, ko se je začela oddaja na finski televiziji - kot prvo novico navedla razkritje, da so na finski televiziji premiera Janeza Janšo obtožili prejemanja podkupnin.

To je bilo po navedbah urada vlade "slabe pol ure prej, preden je bila v oddaji na finski televiziji sploh izrečena obtožba, da je predsednik vlade Janez Janša prejel podkupnino".

Na POP TV so zapisali, da trditev, da je POP TV to objavila kot prvo novico, ne drži. Novico so, kot navajajo, objavili ob 19.06 in ne na začetku oddaje. Napoved voditeljev se je po njihovo glasila: "Novo v aferi Patria. Finska nacionalna televizija YLE pravkar predvaja oddajo o ozadju nakupa osemkolesnikov Patria za Slovenijo. Njihova spletna stran je že objavila scenarij oddaje, v katerem finski novinarji trdijo, da podkupnine v poslu segajo vse do slovenskega predsednika vlade Janeza Janše."

Kot so sporočili, že sama napoved jasno kaže, da je finska televizija scenarij oddaje objavila pred predvajanjem, na svoji spletni strani. Da bo finska televizija oddajo predvajala ta dan, pa so po navedbah POP TV vedeli številni slovenski novinarji. Navajajo tudi, da sami do objave scenarija na spletu z vsebino oddaje niso bili seznanjeni.

Obtožbo, da je Janez Janša prejel podkupnino, smo na spletni strani televizije YLE prebrali tik pred oddajo in našim gledalcem novico tudi posredovali, so sporočili. Hiter odziv je po njihovo kvaliteta, ki jo pri novinarjih vzpodbujajo, drugačna namigovanja pa zavračajo.