oblaki, vreme Svet24.si

Konstanta: nestabilno vreme, nujen bo pogled na ...

20141567q8FE155D824D9BD964C73F7701585480B_1200 Svet24.si

Gorsko kolesarstvo v Mariboru: holivudarji se ...

1715284723-172a1607-1715284697348 Necenzurirano

Afera sodna stavba: kabinet Andreje Katič bo ...

anze logar pl3 Reporter.si

Anže Logar izzval Janšo: »Pripravljen sem na ...

cene prevc pm Ekipa24.si

Ne le Nika Vodan, še ena sanjska poroka v ...

meghan-markle-naj-bi-za-svoje-storitve-računala-ogromno Odkrito.si

“Meghan Markle je pohlepna!”

luka doncic dallas pm Ekipa24.si

Kar je 'pretepeni' in poškodovani Dončić ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

SDS: Slovenija se vrača k dediščini in izvorom komunističnega totalitarnega sistema

Deli na:
SDS: Slovenija se vrača k dediščini in izvorom komunističnega totalitarnega sistema

Foto: Bobo

Tranzicija v Sloveniji ni uspela, Slovenija se na vseh ravneh vrača k staremu, k dediščini in izvorom komunističnega totalitarnega sistema. Za to je vse več dokazov, v resoluciji ugotavljajo v SDS.

Objavljamo resolucijo:

Tranzicija v Sloveniji ni uspela. Smo na poti restavracije starega.

Prihodnje leto bo minilo 25 let od osamosvojitve Slovenije in 20 let od sprejetja Resolucije 1096 Sveta Evrope o ukrepih za odpravo negativnih posledic bivših komunističnih totalitarnih sistemov, vendar v Slovenski demokratski stranki  ugotavljamo, da so razmere v Sloveniji vedno slabše. V resoluciji, ki jo je sprejel Svet SDS na pokongresni konstitutivni seji v Trbovljah 15. junija 2013, ugotavljamo, da tranzicija ni uspela. Dve leti pozneje pa lahko dodamo, da se Slovenija na vseh ravneh vrača k staremu, k dediščini in izvorom komunističnega totalitarnega sistema. Za to je vse več dokazov.

1. Kljub distanci dveh let lahko zapišemo, da še vedno velja večina ugotovitev iz naše resolucije Tranzicija v Sloveniji ni uspela. Naštejmo le nekatere od njih:

1.1 Politika tako imenovanega "nacionalnega interesa", pomešana s socialistično retoriko, se nadaljuje pri privatizaciji državnega premoženja.
 
1.2 Dragi privilegiji nekdanje komunistične elite onemogočajo vzpostavitev pravičnega družbenega sistema na vseh ravneh, tudi na področju pokojninskega in socialnega varstva.

1.3  Za stotine milijonov evrov nezavarovanih kreditov v državnih bankah, ki so jih dobivala privilegirana podjetja in posamezniki, ni nihče odgovarjal.  

1.4 Na reformo pravosodja čakamo že od osamosvojitve naprej. Vrhovno     sodišče in tožilstvo vodita človeka, ki sta v prejšnjem režimu pri svojem delu v pravosodju kršila temeljne človekove pravice.

1.5 Slovenija je postala pribežališče za balkansko narko mafijo in kriminalce z zvezami, obsojene v drugih evropskih državah.
 
2. V obdobju po resoluciji, ki je bila sprejeta v Trbovljah,  je oblast postala še bolj arogantna in samovoljna in vrnili smo se v čase, ko so dovoljena vsa sredstva za uničenje političnega nasprotnika. Stanje na področju pravne države in človekovih pravic je katastrofalno. Tranzicija v Sloveniji ni uspela. Smo na poti restavracije starega.

2.1 Afera Patria, ki je zaznamovala vrsto volitev, sodna oblast pa je pred zadnjimi parlamentarnimi volitvami zaprla še predsednika SDS Janeza Janšo, je dobila delni epilog na ustavnem sodišču z razveljavitvijo sodb vseh prejšnjih sodnih instanc. Po tej razsodbi je vsakomur jasno, da je bil proces Patria političen z enim in edinim ciljem, to je, da se umakne vodjo opozicije iz političnega življenja.

2.2  Sodba ustavnega sodišča v primeru Patria je dokončno potrdila tudi sum v legitimnost lanskoletnih državnozborskih volitev. Ta sodba je tudi potrdila pristranskost predsednika Vrhovnega sodišča Branka Masleše, ki bi moral odstopiti s svojega položaja.

2.3 Ustavno sodišče je nedavno razsodilo, da je Državni zbor Republike Slovenije nezakonito odvzel mandat poslancu Janezu Janši. Vladajoča parlamentarna večina je s to odločitvijo segla po brutalni in nedemokratični oblastni samovolji.

2.4 Šele po dveh letih je Vrhovno sodišče RS odpravilo poročilo Komisije za preprečevanje korupcije v primeru Janeza Janše in ugotovilo kršitev ustavnih pravic. V tem času so bile evropske, državnozborske in lokalne volitve, s padcem vlade so bile ustavljene načrtovane reforme.

2.5 Komisija za preprečevanje korupcije je že v svoji prvi sestavi s predsednikom Dragom Kosom, ki je pisal tudi scenarij afere Depala vas, vodila sistematično gonjo proti SDS in njenemu predsedniku Janezu Janši. Drago Kos je danes dobro plačan pogodbeni sodelavec Nove Ljubljanske banke.

2.6 Bivši predsednik KPK Goran Klemenčič, ki je postal minister za pravosodje, kljub nedvoumni odločitvi VS ni čutil potrebe po odstopu, takratni podpredsednik Rok Praprotnik je dobil dobro plačano službo v Novi Ljubljanski banki. Zanimivo je, da KPK v takratnem mandatu ni ugotovila nobenega posamičnega primera korupcije pri podeljevanju političnih kreditov iz slovenskih državnih bank.

2.7 KPK v novi sestavi je ugotovila korupcijsko dejanje pri generalnemu državnemu tožilcu dr. Zvonku Fišerju, ki pa s funkcije ne namerava odstopiti.  

2.8 Z novelo arhivskega zakona je vladajoča politična elita znatno omejila dostop do različnega arhivskega gradiva, predvsem do  mnogih dosjejev bivše Udbe, in tako onemogočila soočanja s preteklostjo.   

2.9 V medijskem in javnem življenju dobivajo vse več prostora novinarji, politični komentatorji in analitiki, ki zavestno zamenjujejo žrtve in rablje, ter skozi medijske in politične manipulacije opravičujejo zločin in zločince.

3. Nosilci oblasti v Sloveniji se nočejo ali se niso sposobni odzvati na zaskrbljujoča dogajanja v slovenski družbi. Mnogokrat celo spodbujajo ali sodelujejo pri protipravnih procesih v državi, kar je dokazal tudi predsednik DZ RS dr. Milan Brglez z glasovanjem za odvzem mandata Janezu Janši. S takim početjem vladajoča politika prispeva k eroziji morale in vrednot v družbi, k rušenju pravne države in gospodarskemu kolapsu.  Ker so bile naše pobude iz prejšnje resolucije prezrte, jih zato ponavljamo in dodajamo nove:    

3.1 Skrajni čas je, da priznamo, da tranzicija v Sloveniji ni uspela in da se v slovenski politiki in slovenski družbi krepijo sile, ki si želijo restavracijo komunističnega totalitarnega režima.

3.2 Skrajni čas je, da tudi nosilci najvišjih funkcij v državi dejansko stopijo na stran demokratičnih norm, spoštovanja pravne države in človekovih pravic.

3.3 Skrajni čas je, da se dokončno razgradi dediščina totalitarnega režima v skladu z Resolucijo Sveta Evrope št. 1096.

3.4 Skrajni čas je, da se v Sloveniji oblikuje široka in močna koalicija, ki se bo zoperstavila poskusom oživljanja komunizma in vračanja komunističnega totalitarizma.  

3.5 Skrajni čas je, da se pristopi k takšnim spremembam ustave, ki bodo omogočile vladavino prava in pravičnosti ter preprečile diktaturo rdečega monopola in uporabo dvojnih meril v pravosodju.

3.6 Skrajni čas je, da se spremeni procesna zakonodaja, ki bo onemogočila  zlorabo prava v politične namene, sprožanje političnih in ostalih montiranih procesov.

3.7 Skrajni čas je, da se vzpostavijo ustavni in zakonodajni mehanizmi, ki bodo omogočili nepristransko in neodvisno sojenje v razumnih rokih, kjer se bodo postopki na vseh stopnjah končali najkasneje v letu dni od začetka postopka.

3.8 Skrajni čas je, da se dosledno uveljavijo standardi, ki bodo preprečili imenovanja na odgovorne položaje v tožilstvu in pravosodju vseh tistih,  ki so kršili človekove pravice in svoboščine oziroma so sodelovali v nedemokratičnih procesih v bivšem totalitarnem režimu.

3.9 Skrajni čas je, da s svojih položajev v tožilstvu in pravosodju odstopijo tisti, ki kršijo tisto zakonodajo, ki bi jo morali spoštovati in varovati.  

3.10 Skrajni čas je, da v slovenskem političnem prostoru pričnejo tekmovati programi strank, namesto da se politično konkurenco  izloča in onemogoča s pomočjo montiranih sodnih procesov.

3.11 Skrajni čas je, da se preprečijo grobi posegi v zakonodajo in želje po spreminjanju ustave, s katerimi želijo ustoličiti državno lastnino kot ustavno vrednoto, opredeliti družino kot poljubno kategorijo, omejiti versko svobodo in svobodo izobraževanja ter v parlamentu zagotoviti posebne poslanske mandate za neavtohtono manjšino oziroma pripadnike narodov iz republik bivše SFRJ.

Svet SDS naroča Izvršilnemu odboru, poslanski skupini v DZ in drugim organom SDS, da v luči te resolucije oblikujejo nabor političnih aktivnosti in ukrepov.