Pri polmilijardni investiciji nihče ni opazil, da manjka nekaj centimetrov perona
6. avg. 2016 19:08 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017


Še ni splahnel spomin na mega otvoritveno slovesnost, ki si jo je v Murski Soboti privoščilo Gašperšičevo prometno ministrstvo, da je lahko predsednik vlade Miro Cerar v imperatorski pozi namenu predal rekonstruiran in elektrificirani odsek železniške proge med Pragerskim in Hodošem.
Pri polmilijardni investiciji, ki naj bi krepko povečala pretok tovora med luko Koper in vzhodom Evrope, se med slavjem in požrtijami nihče ni ubadal z malenkostmi, ki v tej zgodbi o uspehu puščajo kar nekaj umazanih madežev. Še danes namreč vlaki ne dosegajo obljubljene hitrosti do 140 kilometrov na uro, ker proga še ni priključena na 110 kilovoltno omrežje.
In še nekaj časa ne bo, ker gradnja daljnovoda stoji zaradi sodnih sporov z enim od lastnikov zemljišč pri Rimski Čardi. Zato se vlakovne kompozicije gibljejo bolj po polževo, velik del pa jih še vedno vlečejo dizelske lokomotive. V sklopu modernizacije je bila prenovljena vrsta železniških postajališč in postaj, v Murski Soboti pa so celo staro podrli in zgradili novo, ki naj bi zagotavljala visok standard storitev za potnike.
Seveda se je čakalo, da bo tudi v Mursko Soboto poleg klasičnih potniških vlakov pripeljal sodobni Siemensov vlak Desiro, ki ga Slovenske železnice uporabljajo v medkrajevnem prometu. Ta je pred tedni res prispel, a kaže da prvič, zadnjič in nikoli več. V lokalnem portalu Sobotainfo so namreč izvedeli, da z Desirejem ne bo nič, ker je zaradi specifične oblike preveč oddaljen od perona in je zato iz varnostnih razlogov na tem odseku možnost njegove uporabe zalo vprašljiva. Prevelika razdalja med vlakom in peronom ne omogoča varnega vstopa in izstopa z vlaka. Da bo zagata še večja, naj bi bili enaki problemi tudi na ostalih na novo zgrajenih postajah prenovljene proge.
Na prevelik razmak opozarja tudi fotografija, nastala pred dnevi, ko je med poskusno vožnjo v Mursko Soboto pripeljal Siemensov Desire. .Seveda se ob tem poraja več kot logično vprašanje, kdo si je dovolil tako šlamastiko; projektant, izvajalec del, zakaj tega ni opazil nadzor in kaj je počenjal investitor, da se je lahko pripetila tako očitna napaka.. V Slovenskih železnicah so se zavili molk, čeprav so novinarska vprašanje prejeli že pred dvema letoma.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke