V prvi fazi, ki bo potekala med 9. januarjem in 2. februarjem bodo zainteresirani investitorji lahko pridobili informacijski memorandum. 2. februarja se izteče rok za oddajo nezavezujočih ponudb na temelju podatkov iz informacijskega memoranduma in drugih javno dostopnih podatkov o Poslovnemu sistemu Mercator.
V drugi fazi bodo lahko sodelovali le tisti ponudniki, ki bodo posredovali najzanimivejše ponudbe ter bodo s strani prodajalcev ocenjeni kot primerni. Prodajalci jih bodo povabili k sodelovanju pri nadaljnjih postopkih. Izbranim ponudnikom bo omogočen skrbni pregled poslovanja Mercatorja, na podlagi tega pa prodajalci pričakujejo prejem zavezujočih ponudb.
Te morajo vsebovati število delnic, ki so predmet nameravanega nakupa, ceno na delnico, načine in rok plačila ter druge pogoje. Časovno je dolžina te faze odvisna od števila izbranih ponudnikov, ki bodo povabljeni za pristop v podatkovne sobe. Rok za oddajo zavezujočih ponudb bo objavljen ob začetku druge faze.
Odpiranje zavezujočih ponudb predstavlja začetek tretje faze. V njej sledijo pogajanja za oblikovanje kupoprodajnih pogodb in določitev končne cene z enim ali več kupci.
Ponudniki, ki želijo sodelovati v postopku prodaje, izrazijo interes za sodelovanje v postopku in nakup delnic z dvigom informacijskega memoranduma, ki ga lahko prevzamejo na sedežu svetovalnice KPMG poslovno sodelovanje. Informacijski memorandum se lahko prevzame od 9. januarja do 30. januarja.
Prodajalec lahko v katerikoli fazi postopka pozove vse ponudnike ali pa samo tiste, katerih ponudbe oceni kot najbolj ustrezne, da ponudbo še dopolnijo v posameznih elementih. Prodajalci se lahko v katerikoli fazi postopka odločijo, da z vsemi ponudniki ali le s posameznimi od njih opravijo pogajanja z namenom doseganja čim boljših pogojev prodaje ter preciziranja pogojev prodaje.
Prav tako lahko prodajalci brez kakršnekoli odškodninske odgovornosti kadarkoli prekinejo postopek prodaje ali pogajanja, ne da bi za to navedli razlog.
Prodajalec ni dolžan skleniti pogodbe o prodaji delnic z najboljšim ponudnikom oziroma ponudnikom, ki ponudi najboljše pogoje, niti s katerim koli ponudnikom, ki sodeluje v postopku prodaje.