Revija Reporter
Slovenija

Pošta Slovenije tudi letos obnavlja vozni park

STA

20. okt. 2019 6:00

Deli na:

Poštarji vsak dan delajo nadure, pogosto menjujejo rajone, prostih nimajo niti sobot.

Pošta Slovenije

Pošta Slovenije je tudi letos precej denarja namenila za posodobitev in okrepitev voznega parka. Kot so za STA pojasnili v omenjeni državni družbi, so letos nabavili 263 lahkih dostavnih vozil, od tega 15 električnih in 67 srednje velikih dostavnih ter šest osebnih vozil. Letno v ta namen porabijo okoli šest milijonov evrov.

Ob omenjenih nakupih so letos v svoj vozni park vključili še štiri tovorne prikolice, v začetku naslednjega leta pa bodo prejeli še 18 novih tovornjakov.

Nova dostavna vozila že uporabljajo za dostavo in prevzem različnih vrst poštnih pošiljk, nekatera dostavna vozila in tovorne prikolice ter tovornjake pa za prevoz pošiljk med poštami po Sloveniji. Vozila so razpršili po poslovnih enotah v Ljubljani, Mariboru, Celju in Kopru ter v obeh logističnih centrih v Ljubljani in Mariboru.

Z nakupom teh vozil so nadomestili predvsem že dotrajana, medtem ko nekatera potrebujejo dodatno zaradi reorganizacije dostavnih okrajev in povečanih potreb, ki jih narekuje rast prometa, predvsem paketnih pošiljk. Sicer pa so ob tem naročili še 333 skuterjev, ki jih bodo do maja naslednje leto prejeli v petih intervalih.

Kot ob tem poudarjajo na Pošti, že nekaj let širijo svoj vozni park tudi z okolju prijaznimi vozili. Trenutno razpolagajo s 35 električnimi lahkimi dostavnimi vozili, 57 lahkimi štirikolesniki in 40 kolesi na elektriko, pa tudi z dvema električnima skuterjema in enim trikolesnikom.

Tudi lani so v prenovo voznega parka vložili približno šest milijonov evrov, skupaj z invalidskim podjetjem pa 6,6 milijona evrov. Ob tem so še dodatnega 3,1 milijona evrov namenili za vzdrževanje obstoječega voznega parka. Prihodnje leto za te potrebe načrtujejo 6,4 milijona evrov, kar je nekaj več kot letos.

Vozni park Pošte Slovenije sestavlja okoli 1250 vozil in okoli 2000 dvokoles, štiri odstotke teh je na električni pogon, ta delež pa nameravajo v prihodnje povečevati. Vsa odslužena vozila po sklopih z zbiranjem ponudb prodajo najugodnejšim ponudnikom. Še vedno je v voznem parku tudi približno 400 koles, tako klasičnih kot električnih.

Glede na število prevoznih sredstev, ki so vsakodnevno udeležena v prometu, se v družbi srečujejo tudi s prometnimi nesrečami, a kljub stalni širitvi voznega parka v zadnjih nekaj letih njihovo število ne narašča. Za zaposlene, ki upravljajo z vozili, med drugim vsako leto organizirajo tečaje varne vožnje.