lev Dobra karma

8. 8. je galaktični dogodek leta, vpliv bo trajal...

bojana ivanovic 3 Svet24.si

Bojana Ivanović ve, kako je na dnu in kako ...

josip broz tito davorjanka paunovic Reporter.si

To je bila najbolj vroča Titova ljubezen: seksa ...

sezonski-delavci, kmetijstvo Svet24.si

Sezonci pobegnejo v Avstrijo, kjer so tudi bolje ...

pivec3 Necenzurirano

Aleksandra Pivec je žrtev – same sebe #kolumna

bejrut, eksplozija, amonijev-nitrat Odkrito.si

Zakaj je eksplozija v Bejrutu bila tako ...

tom in jan Njena.si

KMETIJA: Takšen je maček Tom po skoraj enem letu...

Slovenija

Politolog Miro Haček: Strateško modro je, da Janša gleda tudi na SMC in Desus

Deli na:
Politolog Miro Haček: Strateško modro je, da Janša gleda tudi na SMC in Desus

Politolog dr. Miro Haček. - Foto: Primož Lavre

Politolog Miro Haček nam je razložil, zakaj je strateško modro, da se predsednik vlade Janez Janša ozira tudi na koalicijske partnerje.

Redni profesor na fakulteti za družbene vede pojasnjuje, zakaj se pri nas z govorjenjem o neliberalnih demokracijami pretirava. Kje je Slovenija in kje Madžarska na lestvicah, s katerimi merijo utrjenost demokracije?

SDS se je postavila v položaj, ko jo partnerji lahko vsaj znotraj vlade korigirajo oziroma preglasujejo. V intervjuju je Haček povedal, zakaj mu je to všeč pa tudi zakaj pogreša sredinsko opcijo, ki jo je nekoč predstavljala Liberalna demokracija Slovenije.


Haček pritrjuje vtisu, da predsednik vlade polarizira politični prostor: če že tega aktivno ne počne on, zakaj Janezu Janši to ustreza?


Predstavljene zakonske rešitve v medijskih zakonih ne morejo zadovoljiti nikogar, najbrž niti SDS ne, je prepričan Haček. So premalo ambiciozni in domišljeni? Zakaj s finančnim izstradanjem noben medij ne bo postal kar avtomatično tudi bolj pluralen?

Naš sogovornik je pojasnil, kaj zanj pomeni skovanka kulturni marksizem. Kot tviteraša ga moti negativna energija, ki se je na spletu razbohotila z letošnjo pomladjo. Zakaj se polarizacija značilna za slovenski politični prostor čuti tudi v spletnih medijih?

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24

Loading...