ženska telefonira Dobra karma

Kam vas v resnici vodijo vaša predvidevanja?

meghan markle, princ harry Svet24.si

Kraljica je Harryju in Meghan to prepovedala, ...

KOLUMNE NENAD Reporter.si

(KOMENTAR) O »uglednih akademikih«, Janezu ...

borut pahor, volitve 2017 Svet24.si

Predsedniku Borutu Pahorju je umrla mama

86695155_10157860848386093_854939220525973504_o Necenzurirano

Zato bi se morali bati Orbana in njegovih ...

o odpadki v kuhinji ana zontar Njena.si

Ana Žontar čustvena, ne more verjeti

ivana milat3 Njena.si

Sanjski moški: Kaj se je zgodilo z Ivano?

Slovenija

Pohlep je odnesel Marjana Bauerja

Deli na:

Ekskluzivno objavljamo zgodbo, ki je zrušila odgovornega urednika Slovenskih novic Marjana Bauerja. Bauer naj bi skušal na zasebne račune speljati oglaševalski denar, na katerega je računalo Delo.

Ekskluzivno objavljamo zgodbo, ki je zrušila odgovornega urednika Slovenskih novic Marjana Bauerja. Bauer naj bi skušal na zasebne račune speljati oglaševalski denar, na katerega je računalo Delo.

Marjan Bauer je po odstopu s funkcije odgovornega urednika Slovenskih novic dejal, da je to odločitev sprejel po tehtnem premisleku. Ker ozadja tehtnega premisleka seveda ni pojasnil, je to namesto njega storil Primož Kališnik, urednik Poleta, priloge Slovenskih novic in Dela. Tako je v pismu, ki so ga prejeli uredniki časopisne hiše Delo, podrobno opisal neresnične trditve Marjana Bauerja, ki jih je ta navajal v dopisu pomembnim oglaševalcem Poleta in Dela zaradi zasebnih koristi. Če bi njegov zdaj spodleteli načrt uspel, bi se na zasebnih računih znašlo kar nekaj deset tisoč evrov, časopisna hiša, katere sestavni del so tudi Slovenske novice, pa bi ostala brez zaslužka. Za kaj gre?

Kot je v obširnem pismu zapisal Primož Kališnik, je Marjan Bauer, nekdanji odgovorni urednik Slovenskih novic, v dopisu z glavo Slovenskih novic septembra letos lažno obveščal vse tiste, ki v Sloveniji prodajajo smuči in so oglaševalci Poleta, da priloge Polet ni več v Slovenskih novicah. Razlog je bil povsem preprost. Polet je več let izdajal smučarsko prilogo, s čimer je pritegnil številne oglaševalce, če pa Poleta ni več, to seveda pomeni, da ni tudi smučarske priloge, zato jo je treba objaviti drugje. Ker gre, kot je v dopisu navedel Bauer, za »višjo silo,« predlaga poslovnim partnerjem, do katerih »čutimo obveznosti in spoštovanje,« da priloga SlovenSKImagazin z velikim testom smuči izide v sobotni številki Slovenskih novic.

Urednik Poleta Primož Kališnik ob tem pojasnjuje, da bi bila smučarska priloga SlovenSKImagazin, ki bi izšla v Slovenskih novicah, narejena povsem zunaj časopisne hiše Delo, torej zasebno, poleg tega bi zastopniki smučarske opreme plačali za test izvršnemu direktorju Matevžu Korošcu, ki je bil skupaj z Marjanom Bauerjem podpisan na spornem dopisu oglaševalcem. A to še ni vse, saj bi izvršni direktor Korošec dobil na svoj račun še denar od oglasov za smuči, ki bi bil brezplačno objavljen v Slovenskih novicah. »Skratka: oglas, ki bo objavljen v smučarski prilogi v Novicah, bo plačan zasebniku! Delo od tega ne bo dobilo nič,« je pojasnil urednik Poleta Primož Kališnik ter pri tem navedel še velike zaslužke, ki bi se stekli na zasebni račun. Stroški priloge brez avtorskih honorarjev bi znašali približno 14.000 evrov, na ime avtorja priloge pa naj bi bilo že nakazanih 8.000 evrov. Torej skupno 22.000 evrov v zasebne roke, Polet pa je s smučarsko prilogo brez dodatnih stroškov, razen plačila avtorju, samo lani in predlani s smučarsko prilogo iztržil po 30.000 evrov; pri tem velja opozoriti, kot zatrjuje Kališnik, da se ta denar ni znašel na zasebnem računu, temveč na računu časopisne hiše Delo.

Če bi bila smučarska priloga še naprej v okviru Poleta, bi največji smučarski test na svetu – po trditvah Kališnika so ga Avstrijci pripravljeni dati le za nekaj sto evrov – stal časopisno hišo Delo največ tisoč evrov, oglasni izkupiček pa bi bil od  20.000 do 30.000 evrov. Z objavo smučarskega testa v Slovenskih novicah bi bila zgodba povsem drugačna, saj bi bila časopisna hiša Delo namesto dobička celo oškodovana za okoli 22.000 evrov. Ti bi, kot že rečeno, prišli na zasebni račun, poleg tega pa Delo sploh ne bi moglo tržiti testa, ker bo tudi to plačilo prejel zasebnik.

O škodljivih namenih je Primož Kališnik že lani jeseni obvestil predsednika uprave Dela in kasneje direktorico oglasnega trženja, predsednika uprave naj bi znova obvestil pred dobrim mesecem: »Bojim se, da mi ni verjel, ali pa da ni razumel, pred čim sem ga posvaril. To razumem: stvar je tako nora, da je normalnemu človeku nepojmljiva.« Kot dodaja Kališnik, ki je zase pripomnil, da nima veliko dobrih lastnosti, eno pa ima, in to je, da ne krade, pričakuje od predsednika uprave Dela, da bo pojasnil, kako bo ravnal v tem primeru: »Niti pomisliti ne upam, kako se nas bo, če to pismo pride v javnost, lotila konkurenca. Zato prosim, da pismo ostane pri vas.«

Njegova želja, da pismo ostane le med naslovniki, se žal ni uresničila. Je pa vodstvo časopisne hiše Delo vsaj resno obravnavalo njegovo zahtevo, da se prekliče nekdanja Bauerjeva odločitev o finančno nevzdržni konstrukciji smučarske priloge in da take priloge sploh ne bo. Ta je lahko v Poletu povsem enako kakovostna pa še brezplačna. Doslej so že ugodili eni izmed omenjenih zahtev Primoža Kališnika. Marjan Bauer je namreč moral zapustiti delovno mesto odgovornega urednika. Zagotovo bo zanimivo tudi nadaljevanje razpleta, saj je Primož Kališnik že napovedal, da bo zoper Marjana Bauerja na policijo vložil kazensko ovadbo.

Objavljamo celotno Kališnikovo korespondenco .
loading...
Loading...