To je po podatkih Slovenije Akosa trend v zadnjem letu. Po podatkih Akosa je tržni delež kabelske televizije v Sloveniji v prvem četrtletju letos znašal 42,1 odstotka, to je 3,5 odstotne točke manj kot v prvem četrtletju lani. Hkrati se je tržni delež IP- televizije povečal za tri odstotne točke (z 49,2 odstotka na 52,2 odstotka). Za 0,6 odstotne točke (z 3,6 na 4,2 odstotka) se je povečal tudi delež priključkov satelitske televizije.
Med ponudniki priključkov IP-televizije je imel v prvem četrtletju največji tržni delež Telekom Slovenije, in sicer 51,2 odstotka, to je 0, 4 odstotne točke več kot v enakem obdobju lani. Sledita T-2 z 32 odstotki (1,3 odstotne točke manj kot v prvem četrtletju lani) in A1 Slovenija s 16,1 odstotka.
Med ponudniki kabelske televizije je absolutni vladar Telemach. Njegov tržni delež je v prvem četrtletju letos znašal 57,2 odstotka, kar je 0,6 odstotne točke več kot v enakem obdobju lani. Če k temu dodamo regionalne Telemache (Rotovž, Tabor, Podbrežje, Tezno), znaša tržni delež Telemacha več kot 70 odstotkov. Tržni deleži drugih ponudnikov so manjši od pet odstotkov: Teleing (4 odstotke), Telekom Slovenija (1,9 odstotka) in EVJ Elektroprom (1,8 odstotka).
VEČ V TISKANEM REPORTERJU IN TRAFIKI24