profimedia-0840008601 Svet24.si

Polovica slovenskih zalog žlahtne kovine je v ...

slovenska policija Svet24.si

Gruzijec peš bežal pred policisti

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

popovic Ekipa24.si

Velika drama kapetana Celja: Po tekmi z Domžalami...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

luka doncic Ekipa24.si

Luka Dončić je postal del izbrancev in podpisal ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Oglaševanje gor, zavarovanci dol

Deli na:

Kljub rekordnim petim milijonom evrov za oglaševanje je zavarovalnica Vzajemna v zadnjem letu izgubila 23.000 zavarovancev. Po besedah poznavalcev hitro izgublja tudi pozitivno klimo v podjetju, odkar je vodenje lanskega oktobra prevzel Dušan Kidrič.

Kljub rekordnim petim milijonom evrov za oglaševanje je zavarovalnica Vzajemna v zadnjem letu izgubila 23.000 zavarovancev. Po besedah poznavalcev hitro izgublja tudi pozitivno klimo v podjetju, odkar je vodenje lanskega oktobra prevzel Dušan Kidrič.

Ko je jeseni 2009 po mnogih očitkih o netransparentnem in celo škodljivem vodenju Vzajemne, Boštjana Averja na čelu družbe zamenjala nova uprava na čelu z Dušanom Kidričem, postavila jo je Agencija za zavarovalni nadzor, so zavarovanci pričakovali umiritev razmer. Dejansko se glede na podatke, ki curljajo v javnost, dogaja nasprotno. Zavarovalnico poleg Kidriča vodita še članici uprave Irena Kos in Marija Milojka Kolar Celarc, v nadzornem svetu pa kraljuje predsednica Zveze društev upokojencev Mateja Kožuh Novak.

Od oktobra 2009 je število zavarovancev z dopolnilnim zdravstvenim zavarovanjem zdrknilo z 867 tisoč na 844 tisoč, čeprav Vzajemna znatno veča sredstva za oglaševanje. Dobili smo podatek, da so samo v lanskem oktobru za oglaševanje porabili 419 tisoč evrov, od tega levji delež, 332 tisoč evrov, za oglaševanje na televizijah.

Oglaševanje za mlade

Na letni ravni bi tak obseg mesečnega oglaševanja presegel pet milijonov evrov, zato smo vprašali, zakaj so oktobra vložili toliko denarja v oglaševanje in koliko so ga porabili v lanskoletnih enajstih mesecih. Pojasnjujejo, da je tudi za Vzajemno, tako, kot za vsako drugo gospodarsko družbo in zavarovalnico, povsem normalno, da skrbi za obstoj na trgu, za rast in razvoj s pridobivanjem novih zavarovancev.

Vzajemna počne zgolj to, kar počneta njeni konkurentki na področju prostovoljnega zdravstvenega zavarovanja, Adriatic Slovenica in Triglav, zdravstvena zavarovalnica. Poudarjajo, da je med mladimi zelo malo zavedanja, kateri so ponudniki dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja na našem trgu, poleg tega premalo ljudi ve, da ima Vzajemna najnižjo premijo. Poznavalci se sicer strinjajo, da je Vzajemna v nehvaležnem položaju glede na konkurente, saj lahko ti hkrati z dopolnilnim zdravstvenim zavarovanjem ponujajo še ugodno (s popustom) zavarovanje za hišo, avtomobil …, česar Vzajemna nima.

VEČ V TISKANI IZDAJI