»Tednik je kadrovsko in produkcijsko tako podhranjen, da je samo še vprašanje časa, kdaj bo na ekranu črnina. Podobno je z drugimi informativnimi oddajami na prvem programu, ki (še) niso ukinjene. Medtem se na drugem vse blešči in cveti. Načrt se udejanja. #praznorama,« je Aščičeva napisala na Facebooku.
Panorama je premiero doživela v ponedeljek 30. maja, na sporedu pa je v delovnih dneh ob 19.55 na drugem programu TV Slovenija. Torej manj kot uro po Dnevniku, paradni informativni oddajo nacionalne televizije, zato bi od Panorame pričakovali, da bo ponudila nekaj drugega. A dobili smo le podajanje istih informacij, ki jih je slabo uro prej podal že Dnevnik – nič bolje, kvečjemu slabše.
Programski svetnik RTVS Slavko Kmetič je pred volitvami razkril, da na TV Slovenija iščejo »prave« novinarje, vsega skupaj bi jih radi našli okoli 20, ki bi delali drugi informativni program – če sodimo po Panorami, bo ta predvsem metanje denarja skozi okno za mali učinek.
V ponedeljkovi oddaji smo denimo na začetku slišali, kako so se odvila zaslišanja ministrskih kandidatov v državnem zboru tisti dan – kaj so povedali in kakšno podporo so dobili v matičnih odborih v DZ. Vse to so lahko gledalci TV Slovenija izvedeli že ob sedmi uri na prvem programu, sploh pa so zaslišanja bodočih ministrov pokrivali vsi večji slovenski mediji.
Zvečer že »zlajnani« temi je Panorama namenila prvih 13 minut prve oddaje. Kdor je zdržal do konca prvega prispevka, je lahko videl prispevek o prezasedenosti na onkološkem inštitutu in ukrepih za rešitev prostorske in kadrovske stisk. Nekaj, česar Dnevnik tisti dan ni pokril in čemur je Panorama namenila več časa. A sledile so druge aktualne novice dneva: smrt Borisa Pahorja (obdelano veliko slabše kot uro prej v Dnevniku), vojna v Ukrajini in dolg, predolg prispevek o iskanju pogrešane cessne na Hrvaškem.
Za bolj poglobljeno obdelavo tem ima nacionalna televizija že večerne Odmeve z gosti v studiu. Panorama to ni, je le kopija Dnevnika z drugačno vizualno podobo in z bolj fotogeničnimi voditelji v studiu. V dosedanjih treh oddajah ni ponudila nobenega dobre razloga, da bi jo redno spremljali, in ni jasno, komu je pravzaprav namenjena. Ali tistim gledalcem, ki ob sedmih še niso doma, ali pa tistim, ki naj bi s Panoramo končno dobili informativno oddajo na TV Slovenija, ki bi jo lahko imeli za »svojo«.
Z velikim pompom napovedovana in oglaševana oddaja se namreč po meritvah AGB Nielsen Media Research v prvih treh dneh ni uvrstila med 30 najbolj gledanih oddaj dneva – pa čeprav je na sporedu v elitnem večernem terminu ob 20. uri.
Vsekakor je takih gledalcev presneto malo. Z velikim pompom napovedovana in oglaševana oddaja se namreč po meritvah AGB Nielsen Media Research v prvih treh dneh ni uvrstila med 30 najbolj gledanih oddaj dneva – pa čeprav je na sporedu v elitnem večernem terminu ob 20. uri. Bolj gledana je recimo tudi oddaja Magnet, ki je na drugem programu TV Slovenija na sporedu tik za Panoramo.
Novi šefi nacionalne televizije so posebej za Panoramo pripeljali več novih sodelavcev, uredili so studio in vsega skupaj je za oddajo doslej šlo okoli 100 tisočakov. Programski svetnik RTVS Slavko Kmetič je pred volitvami razkril, da na TV Slovenija iščejo »prave« novinarje, vsega skupaj bi jih radi našli okoli 20, ki bi delali drugi informativni program – če sodimo po Panorami, bo ta predvsem metanje denarja skozi okno za mali učinek. Panorama ni niti konkurenca Dnevniku, kaj šele na slovenskih televizijah dominantnemu informativnemu programu Pop TV.