Revija Reporter
Slovenija

Nova urednica Večera Katja Šeruga se je predstavila sodelavcem

STA

5. nov. 2012 15:04 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017

Deli na:

Televizijska novinarka Katja Šeruga, ki ji je novi direktor Večera Jure Struc ponudil položaj odgovorne urednice časnika, se je danes na sedežu Večera v Mariboru predstavila novinarskemu kolektivu. Po predstavitvi imajo novinarji Večera danes in v torek možnost oddati svoje mnenje o Šerugovi, ki pa sicer za direktorja ni zavezujoče.

Mnenje o predlagani odgovorni urednici Večera lahko odda 96 novinarjev, pri čemer gre tako za redno zaposlene novinarje kot tudi honorarne sodelavce. Predsednica zastopstva uredništva Večera Elizabeta Planinšič je za STA povedala, da bo direktor uradne rezultate dobil v torek ob 15. uri.

Trenutno je težko predvideti, kakšni bodo rezultati, je dejala Planinšičeva in pojasnila, da so sicer v uredništvu vztrajali, da se imenuje človeka znotraj hiše. Tudi predsednik aktiva novinarjev Aleš Kocjan bo lahko več povedal v torek, ko bodo znani rezultati izraženega mnenja, je danes dejal za STA.

Dosedanjemu odgovornemu uredniku Večera Tomažu Rancu mandat poteče 9. novembra. 25. septembra je bil namreč razrešen dotedanji direktor Večera Uroš Skuhala, mandat odgovornemu uredniku pa nato poteče v 45 dneh po zamenjavi direktorja družbe.

Na objavljen razpis za novega odgovornega urednika Večera so se prijavili trije kandidati, poleg Šerugove še vodja deska na Večeru Srečko Klapš in urednik Večerove sobotne priloge Dejan Pušenjak. Struc je položaj odgovorne urednice ponudil novinarki Pop TV in nekdanji sodelavki mariborskega časnika Katji Šeruga, ki naj bi svoje delo začela opravljati 10. novembra. Šerugova trenutno za pojasnila glede vizije vodenja Večera ni dosegljiva.

Kot je Struc zapisal v svoji obrazložitvi, je trdno prepričan, da bo lahko organizacijske in vsebinske spremembe, ki so jih že od prejšnjega direktorja zahtevali tudi zaposleni, bistveno uspešneje izpeljala oseba, ki zadnja leta ni bila zaposlena v hiši, saj bo lahko z distanco, ki je v tem trenutku potrebna, racionalneje analizirala tržni položaj, pripravila načrt razvoja časopisa in s tem kakovostneje vodila ekipo do njegove uresničitve.