Gre za serijo Lidlovih grških izdelkov Eridanous, v kateri so med drugim sir feta, jogurt, musaka in druge tipično grške jedi.
Ko so ogorčene stranke na to opozorile Lidl, se je ta branil, da se izmika verskim simbolom, ker ne želi izločiti nobene vere. »Smo podjetje, ki spoštuje raznolikost, kar pojasnjuje kompozicijo te embalaže.«
Plaz kritik je Lidlu le dopovedal, da so s to potezo razkurili znatno število kupcev, zato je podjetje prek svoje službe za odnose z javnostmi pojasnjevalo, da z izogibanjem verskim simbolom na embalaži ohranjajo nevtralnost pri strankah vseh religij. »Če je bilo to drugače razumljeno, se opravičujemo vsem, ki so morda šokirani,« se je opravičevalo. Nič pa ni bilo rečeno, ali se bo embalaža spremenila.
Tudi v Sloveniji so ljudje opazili brisanje križev in na Facebooku opozorili Lidl. Odgovor veletrgovca je bil klavrno sprenevedanje. »Spoštovani, pozdravljeni. Našo lastno blagovno znamko Eridanous imamo v ponudbi že več kot 10 let, v tem času pa je bila njena embalaža že večkrat posodobljena. Izjemno nam je žal, če smo z zadnjo posodobitvijo kogar koli užalili in vam želimo ob tem zagotoviti, da do tega ni prišlo namerno. Vsekakor bomo vse vaše povratne informacije upoštevali in jih tudi posredovali pristojnim za to zadevo.«
Uporabnikov Facebooka tak odgovor ni pomiril. »Oprostite, to ni posodobitev, ampak kvečjemu skrunitev. Nedopustna in sramotna skrunitev,« se je odzval Andrej Šurla.
Bele cerkve z modrimi strehami v mestecu Oia na grškem otoku Santorini so eden najslavnejših motivov iz Grčije. Ker so tako znane, je bilo neizogibno, da bodo ljudje opazili brisanje križev.