Revija Reporter
Slovenija

Ne boj, mesarsko klanje: Za Odlazka prihaja ura resnice, pravi Bojan Požar

Jože Biščak

7. jul. 2015 5:00 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017

Deli na:

Bojan Požar meni, da bodo klonirane revije (na sliki desno stara Jana, levo Zarja kot »nova Jana«) propadle do novega leta, saj so stare blagovne znamke »enostavno premočne«.

»Dogaja se brutalen in protipraven poskus uničenja blagovnih znamk, kot ga pri nas še nismo videli ali doživeli, vendar Odlazku to ne bo uspelo. Blagovne znamke revij Jana, Lady in druge so enostavno premočne, to dokazujejo tudi preliminarni podatki prodaje kloniranih revij; Zarje, lažne Jane ne prodajo skoraj nič. Za Odlazka prihaja ura resnice,« pravi Bojan Požar, ki se te dni pospešeno pripravlja na izdajo revij, katerih blagovne znamke je po podjetju Lanaka Media kupil od NKBM. Prepričan je, da bo večina kloniranih revij Martina Odlazka, lastnika medijskega imperija okoli Skupine Krater oziroma Skupine Media24, še letos tržno propadla.

Iz Medie24, ki bo stare revije (Jana, Stop, Lady) skupaj z novimi (Zarja, Zvezde, Vklop) izdajala do 31. avgusta, ko se izteče najem blagovnih znamk pri NKBM (s 1. septembrom jih bo izdajal Požar), odgovarjajo, da so izdajatelji različnih revij, da na trgu delujejo korektno že od leta 1989 in da so navedbe o »klonih« ali »kako drugačno imenovanje vseh naših edicij, kot jih tudi vi imenujete, plod napačnega novinarskega poročanja o naših izdelkih«. Menijo, da nove blagovne znamke nikakor ne škodujejo blagovnim znamkam v lasti NKBM, saj zanje skrbijo »kot dober gospodar vse od septembra 2011, kar dokazuje tudi naša visoka ponudba za odkup v višini 4,3 milijona evrov«.

Bojan Požar se s tem ne strinja, meni, da gre za načrtno uničevanje blagovnih znamk, vendar proti Odlazku ne more ukrepati. Bo sprožil kakšne postopke, tožbe? »Če bom zaradi novih okoliščin prisiljen odstopiti od pogodbe, zagotovo, to je logično in razumljivo. Žal lahko to storim samo zoper sedanjega lastnika blagovnih znamk, to je NKBM,« pravi Požar, v NKBM pa so nam na vprašanje, ali bodo zaradi zapletov, ki nakazujejo, da dosedanji najemnik v zadnjem času slabo gospodari z blagovnimi znamkami, vložili ovadbo, odgovorili: »Nova KBM  aktivno spremlja prodajo predmetnih blagovnih znamk in bo v primeru identificiranih škodljivih ravnanj ravnala v skladu z veljavno zakonodajo in prakso ter s ciljem zaščititi svoje interese in ugled banke.«

V Media24 pa krivca vidijo v NKBM, saj so po njihovem blagovne znamke največ izgubile v trenutku, ko so objavili ime novega kupca, se pravi Bojana Požarja. »Na našo družbo se je vsul plaz odpovedi in odjav ter dopisov bralcev in bralk, ki so negativno sprejeli informacijo, ki jo je banka dala v javnost. Upadanje vrednosti predmetnih blagovnih znamk se nadaljuje predvsem zaradi javnega blatenja in namenskega lažnega poročanja, ki ga v svojem in drugih medijih izvaja potencialni novi upravitelj, tako za blagovne znamke kot sodelavce in izdajatelja Salomona,« pravijo v Medii24.
Bojan Požar že ima izbrane nove urednike Jane, Lady, Stopa in Obrazov, vendar za zdaj imen ne razkriva, po njegovem so to javno znani in vrhunski uredniki. »Na podlagi dosedanjih pogovorov lahko povem, da bo iz dosedanje sestave omenjenih revij v prihodnjih tednih k nam pristopilo okoli 30 odstotkov novinarjev in drugih sodelavcev, skrbno izbranih, tistih, ki si jih želimo,« je še povedal Požar.