Mile Ćulibrk Svet24.si

Umrl izbrisani kralj pleskavic, velik prijatelj ...

Taylor Swift Svet24.si

Nov album Taylor Swift – 31 pesmi, vsaka s ...

Vežnaver Necenzurirano

Afera sodna stavba: ko je država plačala ...

ljudmila novak pl Reporter.si

Ljudmila Novak: »Če nekdo stokrat pove, da sem ...

luka doncic 24 pm Ekipa24.si

Luka Dončić objavil posebno fotografijo ...

Simon Vadnjal Revija Stop

Znani obrazi so zelo okoljsko ozaveščeni

pogacar Ekipa24.si

Kocine pokonci... Poglejte, komu je Pogačar ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Miro Kline o spornem oglasu z Urško Čepin

Deli na:

Vlada si je s tem spotom naredila veliko škodo. Ne samo zaradi tistih nekaj deset tisoč ljudi, ki si ga je ogledalo, ampak zaradi poročanja medijev o tem dogodku. Če uporabim frazo iz oddaje, ki jo vodi Bojan Emeršič, to ni bila minuta do zmage, temveč minuta do poraza. Ukom ne more za najbolj resno temo o slovenski prihodnosti angažirati ljudi iz zabavne industrije. Ali je to res tako zabavna tema? To je še en dokaz, da se na vladi ne ukvarjajo s političnim marketingom. Morda vlagajo v sam medij, vendar ne obvladajo drugega dela obrti, ki bi jim dal vedeti, da se s tako resnimi in usodnimi temami ne morejo poigravati na tak način. Dnevnik.si

Vlada si je s tem spotom naredila veliko škodo. Ne samo zaradi tistih nekaj deset tisoč ljudi, ki si ga je ogledalo, ampak zaradi poročanja medijev o tem dogodku. Če uporabim frazo iz oddaje, ki jo vodi Bojan Emeršič, to ni bila minuta do zmage, temveč minuta do poraza.

Ukom ne more za najbolj resno temo o slovenski prihodnosti angažirati ljudi iz zabavne industrije. Ali je to res tako zabavna tema? To je še en dokaz, da se na vladi ne ukvarjajo s političnim marketingom. Morda vlagajo v sam medij, vendar ne obvladajo drugega dela obrti, ki bi jim dal vedeti, da se s tako resnimi in usodnimi temami ne morejo poigravati na tak način.

Dnevnik.si