Revija Reporter
Slovenija

Miro Kline o spornem oglasu z Urško Čepin

24. maj. 2011 5:33 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017

Deli na:

Vlada si je s tem spotom naredila veliko škodo. Ne samo zaradi tistih nekaj deset tisoč ljudi, ki si ga je ogledalo, ampak zaradi poročanja medijev o tem dogodku. Če uporabim frazo iz oddaje, ki jo vodi Bojan Emeršič, to ni bila minuta do zmage, temveč minuta do poraza. Ukom ne more za najbolj resno temo o slovenski prihodnosti angažirati ljudi iz zabavne industrije. Ali je to res tako zabavna tema? To je še en dokaz, da se na vladi ne ukvarjajo s političnim marketingom. Morda vlagajo v sam medij, vendar ne obvladajo drugega dela obrti, ki bi jim dal vedeti, da se s tako resnimi in usodnimi temami ne morejo poigravati na tak način. Dnevnik.si

Vlada si je s tem spotom naredila veliko škodo. Ne samo zaradi tistih nekaj deset tisoč ljudi, ki si ga je ogledalo, ampak zaradi poročanja medijev o tem dogodku. Če uporabim frazo iz oddaje, ki jo vodi Bojan Emeršič, to ni bila minuta do zmage, temveč minuta do poraza.

Ukom ne more za najbolj resno temo o slovenski prihodnosti angažirati ljudi iz zabavne industrije. Ali je to res tako zabavna tema? To je še en dokaz, da se na vladi ne ukvarjajo s političnim marketingom. Morda vlagajo v sam medij, vendar ne obvladajo drugega dela obrti, ki bi jim dal vedeti, da se s tako resnimi in usodnimi temami ne morejo poigravati na tak način.

Dnevnik.si