Slovenija
Miro Kline o spornem oglasu z Urško Čepin
24. maj. 2011 5:33
| Osveženo: 10:01 / 09.8.2017
Vlada si je s tem spotom naredila veliko škodo. Ne samo zaradi tistih nekaj
deset tisoč ljudi, ki si ga je ogledalo, ampak zaradi poročanja medijev o tem
dogodku. Če uporabim frazo iz oddaje, ki jo vodi Bojan Emeršič, to ni bila
minuta do zmage, temveč minuta do poraza.
Ukom ne more za najbolj resno temo o slovenski prihodnosti angažirati ljudi iz
zabavne industrije. Ali je to res tako zabavna tema? To je še en dokaz, da se na vladi ne ukvarjajo
s političnim marketingom. Morda vlagajo v sam medij, vendar ne obvladajo drugega
dela obrti, ki bi jim dal vedeti, da se s tako resnimi in usodnimi temami ne
morejo poigravati na tak način.
Dnevnik.si
Vlada si je s tem spotom naredila veliko škodo. Ne samo zaradi tistih nekaj
deset tisoč ljudi, ki si ga je ogledalo, ampak zaradi poročanja medijev o tem
dogodku. Če uporabim frazo iz oddaje, ki jo vodi Bojan Emeršič, to ni bila
minuta do zmage, temveč minuta do poraza.
Ukom ne more za najbolj resno temo o slovenski prihodnosti angažirati ljudi iz
zabavne industrije. Ali je to res tako zabavna tema? To je še en dokaz, da se na vladi ne ukvarjajo
s političnim marketingom. Morda vlagajo v sam medij, vendar ne obvladajo drugega
dela obrti, ki bi jim dal vedeti, da se s tako resnimi in usodnimi temami ne
morejo poigravati na tak način.
Dnevnik.si