"Z Darsom pripravljamo zakonodajno pravno podlago in menimo, da je ta datum realen," je dejal. Čeprav zagovarja razvoj trajnostne oblike mobilnosti, bomo po njegovem ceste še dolgo potrebovali. Širitev odsekov Ljubljana-Domžale in Ljubljana-Logatec v šestpasovnice bi izboljšale prometno pretočnost, a tudi to po ugotovitvah študije Darsa ne bo dovolj učinkovito.
V 10 letih po njegovem lahko dosežemo, da bi ljudje v večji meri uporabljali javni železniški prevoz. "Na ministrstvu pripravljamo zakonsko podlago za ustanovitev infrastrukturnega sklada, iz katerega bi se financirale investicije v železniško in cestno infrastrukturo," je povedal in dodal, da računajo, da bi na ta način lahko pridobili okrog 180 milijonov evrov na leto.
Tivolski lok po njegovih besedah bo. "Je nujen, ker razbremenjuje ljubljansko železniško postajo, zlasti pa bomo s tem izboljšali pretočnost med primorsko in gorenjsko progo. Upam, da bo proga umeščena v prostor v roku pol leta ali enega leta," je dejal. Za projekt Emonika je zadolžen državni sekretar Blaž Košorok, ki ga bo vladi v kratkem predstavil.
Glede prenosa projekta gradnje drugega tira na Slovenske železnice je povedal, da se bo prenos z družbe 2TDK zgodil, če bo to pravno mogoče in če bo analiza pokazala pozitivne koristi za izvedbo projekta. "Glede tega ves čas sodelujemo tako s Slovenskimi železnicami kot z 2TDK. To razmišljanje, ali bi bil prenos smotrn, zdaj prehaja v sklepno fazo," je povedal.
O razpravah, ali šesti blok Termoelektrarne Šoštanj (Teš 6) zapreti ali ne, je menil, da bo "zelo pomemben dejavnik odločitev o sosežigu odpadkov v Tešu, kajti s sosežigom v Tešu bi lahko rešili problem, ki ga imamo z odpadki v Sloveniji". Zagovarjam predvsem postopno zmanjševanje porabe fosilne energije in povečanje energetske učinkovitosti, je dodal.
Minister Vrtovec napoveduje, da bomo z decembrom 2021 dobili E-vinjete
16. maj. 2020 11:27 Osveženo: 11:29 / 16. 5. 2020
Elektronske vinjete za osebna vozila bodo po besedah infrastrukturnega ministra Jerneja Vrtovca uvedene s 1. decembrom 2021. "Predvidevam, da bo sistem podoben kot za tovornjake in vezan na obstoječo infrastrukturo," je povedal v pogovoru za sobotno izdajo Dnevnika.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke