Revija Reporter
Slovenija

Mercator po dveh desetletjih ponovno postal Oglaševalec leta

Reporter

17. jun. 2022 11:22 Osveženo: 11:23 / 17. 6. 2022

Deli na:

Najboljši sosed je s svojim tržno komunikacijskim spletom, kamor spadajo tudi prepoznavne kampanje, kot so Moje znamke, Radi imamo domače in večkrat nagrajeni Mali šef Slovenije, prepričal strokovno žirijo na 31. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) in po dveh desetletjih spet prejel laskavi naziv Oglaševalec leta.

31. SOF je potekal pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), na zaključni prireditvi pa je z več nagradami in edinstvenim nazivom Oglaševalec leta 2021 zasijal Mercator. Ob tej priložnosti je predsednik uprave Mercatorja, Tomislav Čizmić, povedal: »Mercator povezuje posameznika in družbo, lokalno in regionalno, umetnost in šport – že več kot 70 let. Vse to se zrcali v današnji nagradi. Visoko angažirano timsko delo in kreativne moči posameznika, tradicija odličnega, inspiracija od umetnosti do športa, vse to potrjuje ta nagrada. Zato velika zahvala in čestitke naši najboljši ekipi, ki jo sestavljajo edinstveni posamezniki, ki ustvarjajo našo novo skupnost – M Sosesko.«

Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator, je zmagoslavni trenutek izkoristila za zahvalo zbranim, ekipi in zaposlenim. »Biti Oglaševalec leta je velika čast in s ponosom bomo nosili ta naziv. Nagrada nam veliko pomeni, tako celotni ekipi kot vsakemu izmed nas,« je dejala v nagovoru ter iskreno spregovorila o želji in trudu, ki jih je pripeljal do bleščečega naziva: »Lagala bi, če bi dejala, da si nagrade nismo želeli. Seveda smo si jo želeli, zanjo pošteno delali in jo tudi dobili! In kako zdaj naprej? Obljubim, da bomo še najprej vaš najboljši sosed, tisti, ki je vedno tukaj, ko ga potrebujete!«

Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica sektorja za tržno komuniciranje v Mercatorju, je izpostavila tradicijo in odgovornost, ki jo ima Mercator kot blagovna znamka na slovenskem trgu. »Strateško upravljanje znamke zahteva izjemna vlaganja v raziskave, strokovni razvoj ter odlično projektno vodenje. Naši glavni tržno komunikacijski cilji so razvoj tržnega deleža, zaupanje in privlačnost blagovne znamke ter ustrezna podpora prehodu na digitalne komunikacijske in prodajne kanale,« je dodala.

»Blagovne znamke stremijo k odličnosti, trajnosti in široki dostopnosti. Mercator je v letu 2021 znova dokazal, da obvladuje vse tri gradnike,« je o nagradi povedala Kristina Gregorc, direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje pri Mercatorju. Omenila je tudi, da je bil Mercator prvi trgovec v Sloveniji, ki je zagnal spletno trgovino. »S tem smo zagnali trend nenehnih inovacij, novih paradigem, v zadnjem obdobju pa tudi uspešno prepletanje trgovske ponudbe in kakovostnih lastnih vsebin.«

»Ključ do uspeha je enotno razumevanje poslanstva in vizije razvoja ter odličnost v projektnem vodenju,« pa pravi Tina Cirman Popovič, partnerica v agenciji Herman & partnerji, s katero Mercator sodeluje na področju tržnega komuniciranja.