"Danes največje slovensko podjetje je v osmih letih uspešno preobrazil – tako Petrol ni več le naftni trgovec, ampak družba prihodnosti, ki postavlja nove trende in poslovne modele na področju energetike in trgovine ter razvija pametne rešitve na področju energetike in mobilnosti. Berločnik je korenito preobrazbo podjetja izvedel z opolnomočenjem zaposlenih, ki med njegovimi najmočnejšimi točkami izpostavljajo vizionarstvo in težnjo k napredku, pogum in odprtost ter predanost in vztrajnost. Pri svojem vodenju v ospredje postavlja najboljšo ekipo, s katero snuje pot do ciljev in posledično do izjemnih poslovnih rezultatov", so zapisali pri Združenju Manager.
Leto 2018 je bilo najboljše poslovno leto v zgodovini Petrola. Skupina je imela 5,4 milijarde evrov čistih prihodkov od prodaje, kar je 20 odstotkov več kot leto prej in kar 92 odstotkov več kot leta 2010. Lani so 50 odstotkov prodaje proizvodov iz nafte ustvarili v Sloveniji, 28 odstotkov na trgih Evropske unije in 22 odstotkov na trgu JV Evrope. V prvem trimesečju 2019 so postavili nov rekord, saj so imeli 1,4 milijarde čistih prihodkov, kar je 19 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.
»Vsi cilji morajo biti trajnostno naravnani. Odgovornost je tu najpomembnejša. Odgovorni moramo biti do posameznikov in do okolja. Kot največji moramo to potrjevati s svojimi dejanji, k temu moramo včasih spodbuditi tudi partnerje. Če ne bomo tega počeli, se bo lahko prehod v nizkoogljično družbo vlekel še dolgo,« je izpostavil Berločnik, ki mu je nagrada, ki se sicer podeljuje osebno v veliko čast, čeprav meni, da pripada celi ekipi, vsem zaposlenim.