Vhod v trgovino je na severnem delu Kongresnega trga, Lidl pa je svoj prihod v središče Ljubljane začel oglaševati že pred tedni, kar je del slovenske twitter scene takoj izrabil kot strelivo v nenehnem političnem obračunavanju, v tem primeru za napade na ljubljanskega župana Jankovića. Ta menda tako zanič vodi prestolnico, da mu na prestižno lokacijo ne uspe pripeljati kake uglednejše znamke in se mora nazadnje zadovoljiti z Lidlom.
Jankovič sicer nima nič z najemniki prostorov v novem Šumiju, v katerem bo tudi hotel, najdražja stanovanja pa so se prodala tudi za več kot milijon evrov. Z njim upravlja podjetje Šumijev kvart iz sistema KD Group, ki je za poslovne prostore pač našel najemnike, ki so bili pripravljeni plačati ne tako majhno najemnino – če kdo v tem trenutku ima denar, so to trgovci kot je Lidl.
Središče Ljubljane zaradi sestave prebivalstva in pomanjkanja res petičnih turistov (Ljubljana pač ni Pariz, še s Prago ali Budimpešto se ne more primerjati) ni posebej prestižna lokacija, sploh se je glavnina trgovske dejavnosti že zdavnaj preselila na obrobje mesta. Prestižnih ali vsaj malce dražjih blagovnih znamk je v centru bolj malo, na Kongresnem trgu je denimo že vrsto let mala Mercatorjeva trgovinica.
Nekateri se morda zmrdujejo ali sprenevedajo, da je to katastrofa, a Lidl bo v takem okolju celo obogatil trgovsko ponudbo središča mesta.