Revija Reporter
Slovenija

Kokos agency: letni prihodki kot lakmusov papir

Reporter

7. jun. 2022 9:52 Osveženo: 9:52 / 07. 6. 2022

Deli na:

Tadej Glavan, Kokos Agency

Kokos Agency

Po pregledu podatkov o poslovanju agencij v letu 2021 smo ugotovili, da so se prihodki Kokos agency povečali za skoraj 100 odstotkov. Za MM je direktor Tadej Glavan povedal, da se kakovost dela in odnos do strank odsevata v finančnem dosežku.

Medtem ko so se prihodki slovenskih agencij lani v povprečju povečali za približno 10 odstotkov, je Kokos agency povečala promet za skoraj 100 odstotkov.

Direktor agencije Tadej Glavan ocenjuje, da je rast prihodka posledica kakovostnega dela in odnosa do tega ter odraža zaupanje in zadovoljstvo njihovih naročnikov, s katerimi želijo delati na dolgi rok, skupaj z njimi rasti. »Predvsem smo veseli, da smo se na trgu pozicionirali kot agencija, ki obvlada t.i. pull model oglaševanja na Googlu, ki je zagotovo prava izbira za postopno rast naročnika. Tudi v to leto smo vstopili z visokimi ambicijami. Zopet si obetamo rast, vendar ne na račun kakovosti naših storitev.«

Dober glas seže v deveto vas

Kokos agency se ponaša z več kot 50 različnimi Google certifikati in naročnikom zagotavlja visoko kakovostne storitve. Eno njihovih glavnih vodil je, da je na prvem mestu vedno stranka in se za vsako maksimalno potrudijo. »To na dolgi rok prinese dolgoročne partnerje, ki nas radi priporočijo drugim. Največ novih naročnikov dejansko pridobimo po principu »od ust do ust«,« doda Glavan. Očitno Kokos agency potrjuje slovenski rek, da dober glas seže v deveto vas.