Severni sij, slovenj gradec Svet24.si

Foto: Včerajšnji severni sij zopet viden tudi iz...

902623_106-intervju-prva1 Svet24.si

Županja odprtih vrat, ki deli stanovanja in ...

1687541884-dsc07123-1687541751687 Necenzurirano

Za Panvito nihče ne prižiga kresov

vila klemen jaklic PL Reporter.si

Razkrivamo: take so dimenzije luksuzne vile Klemna...

rogaska Ekipa24.si

Sporno poslovanje slovenskega prvoligaša pod ...

Alenka Marinič 1 Njena.si

Osebno: Alenka Marinič, kot je javnost ne pozna

luka doncic dallas oklahoma pm Ekipa24.si

'Pretepeni' Dončić po težko prigarani zmagi ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Ko »neoliberalni« kapitalisti Luko Mesca postavijo na laž

Deli na:
Ko »neoliberalni« kapitalisti Luko Mesca postavijo na laž

Foto: Bobo

Čakamo na pojasnilo Luke Mesca o tem, da je »neoliberalni« Fraport, namesto da bi uničil Aerodrom Ljubljana, celo povečal število linij in potnikov.

Izkazalo se je, da je vodja poslanske skupine Združene levice Luka Mesec lani krepko brcnil v temo, vendar če se dejstva ne skladajo z njegovimi socialističnimi tezami, toliko slabše zanje. Tako je pred slabim letom ob prodaji tedaj državnega Aerodroma Ljubljana nemški družbi upravljavki letališč Fraport opozarjal, da bo Aerodrom Ljubljana po prodaji postal periferno letališče brez regionalnega vpliva, kar bo imelo velike posledice za slovenski turizem, gospodarstvo in splošni razvoj. Toda Mesec se ne bi mogel bolj motiti: v nasprotju z njegovo napovedjo je šlo skozi Aerodrom Ljubljana letošnjega maja skoraj dvajset odstotkov več potnikov kot lanskega maja, v prvih petih mesecih letos pa sedem odstotkov več potnikov kot v enakem obdobju lani.

Največje slovensko letališče tudi povečuje število letalskih linij, zato kaže, da se bo gibanje povečevanja števila potnikov nadaljevalo. Poljski letalski prevoznik LOT je za leto 2016 napovedal vzpostavitev redne letalske linije med Ljubljano in Varšavo, v letošnjem poletnem voznem redu, ki bo trajal do konca oktobra, pa bo ljubljansko letališče  povezano z več kraji kot lani. Swiss International Airlines vsak dan leti v Zürich, pri Adrii Airways pa od aprila letijo v Berlin in Stockholm. Turkish Airlines zdaj na liniji Ljubljana–Istanbul ne leti več samo sedemkrat na teden, ampak kar desetkrat. Finski letalski prevoznik leti štirikrat tedensko v Helsinke, črnogorski prevoznik Montenegro Airlines pa je štirim tedenskim poletom dodal še enega. Na Luko Mesca smo naslovili vprašanje, na podlagi katerih podatkov je dal lani oceno o nazadovanju Aerodroma Ljubljana pod novim lastnikom, kako si razlaga to, da družba v lasti Fraporta posluje bolje, kot je prej, ko je bila v lasti Republike Slovenije. Kot kaže, si je tudi Mesec privoščil oddih v tujini (kdo ve, morda je pri tem celo povečal statistiko Fraporta), saj so nam iz Združene levice odgovorili, da bo odstoten do tega ponedeljka, zato nam ne bo mogel odgovoriti.