Siter v podkastu spregovori o svojih poslanskih izkušnjah. Pohvali se lahko s kar 97-odstotno udeležbo na sejah DZ, nase pa je opozarjal tudi z videzom – v parlamentu je nosil majice rock skupin, ki so šle nekaterim zelo v nos. Kot denimo takrat, ko je v državi zbor prišel v majici z logotipom glasbene skupine Bad Religion, zaradi česar so ga obtožili provociranja vernikov.
Siter razloži, zakaj se je oblačil tako, kot se je, in poudarja, da je ne samo z delom, ampak tudi z videzom predstavljal ljudi, ki so ga izvolili in ki običajno ne nosijo kravat. O majici Bad Religion pa pravi, da gre glasbenike, ki jih posluša že od mladih let in so mu blizu tudi po načinu razmišljanja.
Zaradi majice so grozili tudi Siterjevim otrokom – da jim bo prerezal vrat, je nekdo zapisal na družbenem omrežju. S to osebo se je poslanec srečal tudi na sodišču in pravi, da je v vsej zadevi dobil vpogled v mašinerijo politične kulture spodbujanja sovraštva. Za osebo, ki je grozila njegovim otrokom, pravi, da je bila sama žrtev propagande in strankarskih trobil, ki ustvarjajo greznico sovraštva. V podkastu razkrije, kako je ta človek opravičeval grožnje otrokom.
Izpostavi še zanimivo, pomenljivo in malce neobičajno povezavo majice z dopolnilnim zavarovanjem – po njegovem ni naključje, da je zaradi nje nastal hrup ravno v določenem trenutku, čeprav jo je že predtem večkrat nosil v parlamentu.
Siter ni edini politike Levice, ki je tarča groženj – nekaj dni pred snemanjem podkasta so z domnevno bombo grozili hrastniškemu filmskemu festivalu Kamerat, ki se ga je kot gost udeležil tudi minister in prvak Levice Luka Mesec. Kaj natančno se je dogajalo v Hrastniku, razkrije v podkastu.
Grožnje politikom in izpostavljenim državnim funkcionarjem so stalnica, še opozori Siter, saj so tu ljudje rezervni krivci za težave, ki jih imajo nekateri posamezniki.
V podkastu se sogovornika razgovorita o rdeči zvezdi, simbolu levice in tudi Levice, ki hkrati zelo provocira desni politični pol v Sloveniji in zaradi nje na Levico letijo očitki, da so predstavniki levega fašizma.
Bi se dalo slovenski narod brez ikonografskih provokacij, vključno s križi in simboli totalitarističnih sistemo? Siter pove svoje mnenje o simbolih in specifično o rdeči zvezdi. Trdi, da je v zgodovini vedno stala za ljudskim povezovanjem in v Sloveniji je v času NOB odigrala najbolj državotvorno, najbolj narodnozavedno gibanje.