markacije, lažne-oznake Svet24.si

Zaradi lažnih markacij v smrt zgrmela mlada ...

Nicole, Liam Svet24.si

Rod Stewart bo zopet dedek!

termoelektrarna šoštanj Necenzurirano

Buldožer iz Šoštanja, ki je povozil Slovenijo

natasa pirc musar ales musar m24 ss Reporter.si

Kaprice predsednice Nataše in prvega gospoda ...

doncic-biserka-petrovic Ekipa24.si

Do solz! Mama Dražena Petrovića prišla do ...

2eva luna nejc Njena.si

Kmetija: Nejc in Eva Luna se imata po šovu še ...

ales kranjc andreja 24 mm Ekipa24.si

Aleš Kranjc in boj s kruto boleznijo: Zdravniki ...

Slovenija

Kam izginja dobiček Pro Plusa (POP TV/Kanal A)?

Deli na:

Vodilni menedžerji Pro Plusa imajo zasebna podjetja in za komercialno televizijo očitno delajo po pogodbi. Lani je najbolje šlo družbi za trženje in marketing IP84, ki je v solastništvu direktorja Pro Plusa Pavla Vrabca – ustvaril je dober milijon evrov prihodkov od prodaje in ob tem v bilanci izkazal dobre četrt milijona evrov dobička.

Vodilni menedžerji Pro Plusa imajo zasebna podjetja in za komercialno televizijo očitno delajo po pogodbi. Lani je najbolje šlo družbi za trženje in marketing IP84, ki je v solastništvu direktorja Pro Plusa Pavla Vrabca – ustvaril je dober milijon evrov prihodkov od prodaje in ob tem v bilanci izkazal dobre četrt milijona evrov dobička.

»Lastnik ima samo en jasen cilj: da mu dostavimo dobiček, za katerega smo se dogovorili. Pot do njega v veliki meri prepušča nam samim,« je v zadnjem intervjuju za Dnevnikov Objektiv izjavil direktor Pro Plusa Pavel Vrabec. Časnik Finance je decembra lani poročal, da so morali lansko jesen na Pro Plusu svojemu lastniku, ameriški družbi CME oziroma njenemu večinskemu lastniku, ameriškemu Židu Ronaldu S. Lauderju, sinu ameriške kozmetične »kraljice« Estée Lauder in deklariranemu republikancu, nakazati kar 18 milijonov evrov. Podatek o vseh milijonih evrov Pro Plusa (gre za denar iz slovenskega oglaševalskega deleža!), ki jih je zadnjih petnajst let pospravil v svoj žep Američan Lauder, vodstvo največje slovenske komercialne televizije javnosti ni nikoli razkrilo. Objavljene bilance za zadnjih petnajst let kažejo, da je Pro Plus prvih šest let posloval z izgubo (med letoma 1999 in 2000 so jo ustvarili 22,6 milijona evrov), zadnjih devet let pa posluje z dobičkom (med letoma 2001 in 2009 so ga skupaj imeli  kar 77,4 milijona evrov). Če v vsem tem obdobju izgubo odštejemo od dobička, pridemo do 54,8 milijona evrov plusa. Ali je bil ves ta denar nakazan v ZDA oziroma koliko od tega zneska so porabili na Pro Plusu, uradno ni moč izvedeti, saj na komercialni televiziji molčijo o »razmerjih in odnosih med družbenikom in lokalnim podjetjem«.

Vodilni menedžerji Pro Plusa imajo svoja osebna podjetja in za komercialno televizijo očitno delajo po pogodbi. Lani je najbolje šlo družbi za trženje in marketing IP84, ki je v solastništvu direktorja Pro Plusa Pavla Vrabca – ustvaril je dober milijon evrov prihodkov od prodaje in ob tem v bilanci izkazal dobre četrt milijona evrov dobička. Drugo Vrabčevo podjetje Hiša 3 je šele začelo poslovati in ima zato dokaj mahne letne prihodke. Slabo ne gre tudi prejšnjemu direktorju Pro Plusa Marijanu Jurencu, ki je direktor in večinski lastnik podjetja za video spletne nasvete VSN. Ob več kot sto tisoč evrih prihodkov iz lanske prodaje je ustvaril kar četrt milijona evrov dobička (ta je posledica visokih drugih prihodkov, ki jih je v letu 2009 bilo skoraj 350 tisoč evrov). Programski direktor Pro Plusa Branko Čakarmiš je direktor dveh družb: IDM Music in Fonetike. Obe sta lani skupaj ustvarili četrt milijona evrov prihodkov. Kljub nekaj izkazane izgube v bilancah sta Čakarmiševi podjetji še vedno na zeleni veji zaradi prenesenega dobička iz preteklih let. Dobro se ima tudi direktor informativnega programa Tomaž Perovič, ki ima stalno prebivališče v Fiesi pri Portorožu. Njega družba Perovič in hči je lani ob 214 tisoč evrih prihodkov v bilanci izkazala 63 tisočakov čistega dobička.