Reporter
E-novice
Digitalna naročnina
Reporter
Naroči

Kaj se je zgodilo z Muro? Blagovne znamke, nekoč ponos Slovenije, je za komaj 3300 evrov kupil Jan Plestenjak!


Pevec Jan Plestenjak je novi lastnik treh blagovnih znamk propadle Mure, za katero je odštel pičlih 3300 evrov. Pravi, da je želel, da ostane v slvoenskih rokah, z njo pa nima načrtov.

Jan Plestenjak MV.jpg
M24
Jan Plestenjak

Reporter, STA
 

Velikost pisave

Manjša
Večja
 

Igor Bončina, stečajni upravitelj tekstilne družbe Arum, ki je nastala na pogorišču nekdanjega tekstilnega velikana Mure in v stečaju pristala julija lani, je uspel najti kupca za tri nekdanje Murine blagovne znamke. Gre za znamke MURA, Mura in e.mura.

Med tremi prispelimi ponudbami je Bončina izbral družbo Talent-Planet, ki je zanje na koncu ponudila 3300 evrov, je razvidno iz izrednega poročila upravitelja, objavljenega na spletnih straneh Ajpesa.



Po poročanju spletnih Financ je podjetje Talent-Planet v lasti enega najbolj znanih slovenskih glasbenikov Jana Plestenjaka. Ta je za Finance povedal, se je za nakup v resnici odločil "malo za hec".

"Ko sem videl, da je naprodaj taka znamka, kot je Mura, ki ima toliko zgodovine, sem si rekel, da bi rad, da to ostane v slovenskih rokah. Ponosen sem, da mi je nakup uspel," je povedal in dodal, da z blagovnimi znamkami trenutno nima nobenih načrtov, za zdaj pa jih bo izobesil v svojem studiu.

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.



Kasneje je Plestenjak na Facebooku zapisal, da "ni bilo 'za hec', kot se je nekaterim v medijih zapisalo, ampak iz mojega spostovanja do trdega dela mnogih ljudi, skozi vsa desetletja".

Reporter

Ostanite obveščeni


Prejmite najboljše vsebine iz Reporterja neposredno v svoj poštni predal.

REPORTER MEDIA, d.o.o. © 2008-2025

 

Vse pravice pridržane.