Revija Reporter
Slovenija

Kaj se je zgodilo z Muro? Blagovne znamke, nekoč ponos Slovenije, je za komaj 3300 evrov kupil Jan Plestenjak!

Reporter, STA

13. okt. 2020 6:00 Osveženo: 16:34 / 16. 10. 2020

Deli na:

Jan Plestenjak

M24

Pevec Jan Plestenjak je novi lastnik treh blagovnih znamk propadle Mure, za katero je odštel pičlih 3300 evrov. Pravi, da je želel, da ostane v slvoenskih rokah, z njo pa nima načrtov.

Igor Bončina, stečajni upravitelj tekstilne družbe Arum, ki je nastala na pogorišču nekdanjega tekstilnega velikana Mure in v stečaju pristala julija lani, je uspel najti kupca za tri nekdanje Murine blagovne znamke. Gre za znamke MURA, Mura in e.mura.

Med tremi prispelimi ponudbami je Bončina izbral družbo Talent-Planet, ki je zanje na koncu ponudila 3300 evrov, je razvidno iz izrednega poročila upravitelja, objavljenega na spletnih straneh Ajpesa.

Po poročanju spletnih Financ je podjetje Talent-Planet v lasti enega najbolj znanih slovenskih glasbenikov Jana Plestenjaka. Ta je za Finance povedal, se je za nakup v resnici odločil "malo za hec".

"Ko sem videl, da je naprodaj taka znamka, kot je Mura, ki ima toliko zgodovine, sem si rekel, da bi rad, da to ostane v slovenskih rokah. Ponosen sem, da mi je nakup uspel," je povedal in dodal, da z blagovnimi znamkami trenutno nima nobenih načrtov, za zdaj pa jih bo izobesil v svojem studiu.

Kasneje je Plestenjak na Facebooku zapisal, da "ni bilo 'za hec', kot se je nekaterim v medijih zapisalo, ampak iz mojega spostovanja do trdega dela mnogih ljudi, skozi vsa desetletja".