Glede stališča gospoda Marjana Šarca, da sta predvsem on in občina Kamnik zaslužna za postavitev spravne kapelice v Kamniški Bistrici na podlagi sodelovanja v ekipi, ki je delovala za postavitev kapelice, upravičeno trdim, da imajo glavno zaslugo za postavitev kapelice vodstvo društva Odkrit čemo istinu iz Črne gore in Demos na Kamniškem; poleg tega tudi vsi ostali, ki smo dobro leto delovali za postavitev, seveda tudi župan in člani služb občine Kamnik.
Nisem pa imel vtisa, da je bil župan naš stalni podpornik, čeprav je na koncu pristal na zaključno rešitev in birokratsko pot, s katero smo jo uresničili.
Vsakdo pa razume, da so besede, s katerimi je ob otvoritvi župan izvensodno pobite žrtve označil za krive, ne da bi jim bila krivda njihovih »medvojnih dejanj« dokazana, kršenje človekovih pravic. Dejal je namreč: »Na kraju, kjer smo danes, so svojo pot končali pripadniki vojska, ki so se znašle na napačni strani zgodovine, misleč, da imajo pravo poslanstvo. Današnja slovesnost nima in ne sme imeti namena opravičevati njihovih medvojnih dejanj, jih rehabilitirati ali kakorkoli spreminjati njihovo vlogo v zgodovini. Kdor pričakuje to, so njegova pričakovanja napačna.«
Dr. Janez Juhant: Kritika Šarčevih stranpoti je tudi kritika Cerkve v njegovi osebi, saj se ima za njenega člana in je po krstu tudi on njen del.
Sam sem ga v elektronskem pismu 7. 6. 2015 prosil naj na otvoritvi tega ne izreče, ker bodo ljudje to razumeli kot žalitev izvensodno pomorjenih, torej nedolžnih žrtev. Odgovoril je 8. 6. 2015, da bi »izdal svoje politično prepričanje, če tega na bi povedal« in dopuščal »možnost, da bo kdo užaljen, a pri teh vprašanjih ni nikoli vsem prav.« Ko so ugledni črnogorski gostje po prireditvi brali županov govor v črnogorskem jeziku, so bili zgroženi. Kar pa zadeva mnenje g. Šarca o sramotenju, pa naj presoja kritični bralec!
Javnosti sta poznani stališči g. Šarca glede zadev 'Balantič' in 'Patria'. Ker pa me gospod Šarec spodbuja h kritiki Cerkve sem dolžan dodati, da to že vseskozi počnem in kritika njegovih stranpoti je tudi kritika Cerkve v njegovi osebi, saj se ima za njenega člana in je po krstu tudi on njen del.