Kandidat SNS Jelinčič meni, da lahko Stožice postanejo spomenik brce v temo, če jih ne bodo zapolnili. Po njegovem mnenju investitorja ne bo, prav tako ne trgovskega centra, zato predlaga ureditev javne hiše.
Da so Stožice primer projekta, ki se ne bi smel zgoditi, meni kandidatka ZL Nataša Sukič in predlaga pogovor s strokovnjaki ter občani, s čimer bi po njenih besedah lahko nato v Stožicah skupaj ustvarili novo središče življenja. Do projekta so bili kritični tudi ostali županski kandidati, Gregor Škerl (Krščanski socialisti Slovenije) je med drugim dejal, da se z nedokončanjem ustvarja velika škoda. Predlagal je, da bi civilna družbo, kulturnike, športna društva vprašali, če potrebujejo prostore.
Irena Kuntarič Hribar (SD) pa je opozorila, da projekt Stožice že na začetku ni bil finančno zaprt ter ni imel dokončne realizacije. Dodala je, da se trgovski del sploh ne bi smel zgoditi.
Aktualni ljubljanski župan Zoran Janković, ki kandidira kot neodvisni kandidat s podporo PS, je povedal, da je lahko v nedokončanem delu Stožic le trgovski del. Pojasnil je, da bo Družba za upravljanje terjatev bank (DUTB) našla vlagatelja, ki bo trgovski del kupil za nizko ceno in nato tam ustvarjal dobiček. Pri tem je dodal, da naj bi prvega investitorja že našli.
Kandidati so na soočenju govorili tudi o prometni ureditvi v Ljubljani ter zaprtju dela Slovenske ceste za večino prometa. Kandidat SMC Aleš Avbreht meni, da je bilo zaprtje Slovenske ceste preuranjeno, saj bi bilo pred tem treba izvesti več ukrepov, med drugim več območij P+R, hitre avtobuse in povečati število kolesarskih stez. Kandidat Zelene koalicije Miha Jazbinšek pa meni, da bi morala biti Slovenska cesta vključena v enosmerni sistem znotraj mestnega obroča z omejitvijo hitrosti na 30 kilometrov na uro.
Kandidat Stranke enakopravnih dežel Jožef Jarh bi v primeru izvolitve za ljubljanskega župana Slovensko cesto odprl le za električna vozila, sicer pa je opozoril na preobremenjenost s prometom v celi Ljubljani, ki jo je po njegovih besedah treba reševati tudi s pogostejšim javnim prometom. Tudi neodvisni kandidat Damjan Damjanovič, ki ga podpirata SDS, NSi in SLS, se je pri tem vprašanju dotaknil povečanja učinkovitosti javnega prometa in poudaril pomembnost ozaveščanja ljudi.
Marija Horvat, ki bo na volitvah v Ljubljani zastopala stranko DeSUS, meni, da bi morala Slovenska cesta postati avenija, po kateri bi bila Ljubljana prepoznavna. Kandidatka stranke Naprej Slovenija Martina Valenčič pa pri tem vprašanju predlaga, da se Slovenska cesta skupaj s parkom Zvezda in Kongresnim trgom ponovno odpre za promet ter uvede manjše avtobuse z novimi linijami.
Za ljubljanskega župana kandidira tudi Boris Žulj (Solidarnost), ki pa se soočenja ni udeležil.