Janković pošilja denar meščanov na Balkan
18. dec. 2014 6:01 Osveženo: 10:01 / 09. 8. 2017


Zorana Jankovića bolj skrbi za poplavljence na Balkanu kot pa za žrtve poplav v slovenski prestolnici, kjer je župan.
Koliko so ljubljanska javna podjetja darovala meščanom ob zadnjih poplavah? Nič. Le Ljubljanski potniški promet (LPP) je obmestni občini Ig nakazal 5.000 evrov. Koliko so ta podjetja, ki so pod neposrednim vplivom ljubljanskega župana Zorana Jankovića, dala Srbiji ter Bosni in Hercegovini od spomladanskih poplavah na Balkanu? Dobro so odvezala mošnjiček – 78.020,85 evra. Celo ljubljanski pogrebci.
Ljubljančani so ob zadnjih poplavah Zoranu Jankoviću očitali, da je pred štirimi leti obljubljal boljšo poplavno varnost, vendar ni naredil ničesar. »Pozivam Vlado RS, da se loti teh ukrepov ne le v Ljubljani, pač pa po vsej državi. To bo veliko ceneje, kot znaša škoda v takšnih primerih,« je župan s prstom kazal na državo, njegovi uslužbenci na mestni občini Ljubljana (MOL) pa so pojasnjevali, da se posvečajo ozaveščanju ljudi, zagotavljanju vreč s peskom in čiščenju obcestnih kanalov. »Naj župan Ljubljane že neha polagati granitne kocke po središču Ljubljane in naj naredi nove odprte kanale za odvečne vode, ki poplavljajo po Ljubljani, če pa ne, naj ga naslednji val odplavi, ker to ni slovenski problem, ampak ljubljanski.« Takšni so bili odzivi na družbenih omrežjih.
A Jankovića očitno za meščane prestolnice ne skrbi toliko kot za ljudi na Balkanu. Podjetja, ki so združena v Javni holding Ljubljana, so v drugi polovici maja skoraj sočasno nakazala donacije mestni občini, ta pa je prenakazala denar, razkrivajo poročila, ki jih morajo podjetja od letošnjega aprila objavljati v skladu z zakonom o dostopu do informacij javnega značaja. Vsako je nakazalo 10.000 evrov, tudi holding kot krovno podjetje. Za nekatere so bile to sploh edine donacije letos (za Snago in Javni holding), druge pa darujejo in sponzorirajo še druge, večinoma Jankovićeve prijateljske klube in društva. Tako je JP Žale dalo Košarkarskemu klubu Union Olimpija 20 tisoč evrov (to je po svoje razumljivo, ker klub z vse slabšimi igrami odmira), horjulskemu hokejskemu klubu pa 2.000 evrov, Vodovod-Kanalizacija je na široko odprla denarnico košarkarjem Olimpije (40 tisoč evrov) in Festivalu Ljubljana (50 tisoč evrov), košarkarje sponzorirajo še v LPP (10 tisoč evrov) in Energetiki (20 tisoč evrov), slednja tudi Festival (60 tisoč evrov).
Mestna javna podjetja pa imajo tudi »hišno« agencijo. Znano je, da MOL največ sodeluje z Ninamedio, poročila javnih podjetij o svetovalnih in drugih pogodbah pa razkrivajo, da je agencija Nikole Damjanića tudi v Jankovićevih občinskih podjetjih. Tako so od aprila do novembra njegove storitve uporabljali LPP (7.000 evrov), Ljubljanska parkirišča in tržnice (4.800 evrov) in Javni holding Ljubljana (22.300 evrov). Pri mestnih javnih podjetjih je od revizorskih hiš najbolj »priljubljena« KPMG, skoraj vsa pa uporabljajo tudi storitve svetovalne družbe 3sigma, ki zanje opravlja aktuarske storitve.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke