Janša je tvital v odziv na članek njegovega portala Nova24TV, ki je napadel »woke« blagovni znamki Nike in Adidas. Obe namreč, tako kot nešteto drugih blagovnih znamk, prihajajoči mesec ponosa junij izkoristita za nagovarjanje denarnic LGBT skupnosti s posebej zanjo prirejenimi oglaševalskimi kampanjami.
Napadanje korporacij, ki skušajo s prilizovanjem določenemu segmentu trga še povečati svoj profit, je novo priljubljeno početje skrajne desnice v ZDA in očitno tudi v Sloveniji. Korporacije, od modnih znamk do proizvajalcev hrane, vozil in sploh vsega mogočega, to počno že vrsto let, a šele v zadnjem času je to postalo moteče za ljudi, ki tega sicer sploh ne bi opazili, če jim tovrstnih oglasov ne bi servirali tisti, ki želijo z razburjanjem zaradi »prebujenske« ideologije netiti kulturno vojno.
Tisti so v našem primeru Janez Janša s svojim propagandni strojem, ki v pomanjkanju drugega materiala za animiranje svoje volilne baze stavi na ideološke teme. Rezultat je delanje križa čez Adidas ali Nike, vse samo zaradi enega oglasa.
S trenirkami ima Janša sploh kompliciran odnos. Spomniti velja na razvpiti zapis »Tomaža Majerja«, objavljenega na spletni strani SDS kmalu po porazu Janše in njegove stranke na volitvah leta 2011, v katerem je krivdo za svoj poraz in zmago Pozitivne Slovenije Janeza Janše pripisal volivcem v trenirkah, s tujim naglasom in na rokah s kemičnim svinčnikom napisano številko, ki jo morajo obkrožiti na glasovnici.
Tista epizoda Janše vseeno ni odvrnila od nošenja Adidasovih trenirk in drugih izdelkov, a zadnji oglas je bil zanj očitno kaplja čez rob. Če bo Slovenijo v prihodnjih dneh prekril oblak dima, smrdečega od goreče sintetike, brez panike – ne gori tovarna, le Janševi privrženci kurijo Adidasove trenirke, superge in bunde.