Poleg gostiteljice večera, evropske poslanke Romane Tomc, so svoj pogled na temo družbenih omrežij predstavili tudi Miro Petek, odgovorni urednik in publicist, dr. Žiga Turk, profesor, gradbenik, računalnikar, Miha Lavtar, direktor podjetja Optiweb in lastnik podjetja Videa ter Peter Jančič, nekdanji odgovorni urednik časopisa Delo in urednik spletnega časopisa Novice o politiki in medijih.
Družbena omrežja v današnjem času predstavljajo enega glavnih orodij za grajenje prepoznavnosti. Na okrogli mizi so gostje razpravljali predvsem o tem, kako družbena omrežja vplivajo na oblikovanje mnenj in miselnosti ljudi ter kakšne so prednosti in tveganja, ki jih uporaba družbenih omrežij prinaša.
Evropska poslanka Romana Tomc (SDS/ELS) je uvodoma povedala: »Družbena omrežja so del našega vsakdana. Zato je pomembno, da jih znamo pravilno uporabljati in da vemo, kakšna je primerna komunikacija na različnih družbenih omrežjih.«
Miro Petek je v nadaljevanju predstavil zgodovino razvoja družbenih omrežij in izpostavil: »V Sloveniji družbena omrežja uporablja veliko državljanov. Na prvem mestu glede na uporabo je Facebook, sledita pa Twitter in Instagram. Družbena omrežja so pomembna, saj lahko velikokrat zasledimo, da mediji selektivno objavljajo informacije, ki jih prejmejo. Na družbenih omrežjih pa lahko neposredno spremljamo vse informacije, ki nas zanimajo.«
Dr. Žiga Turk je spregovoril o vplivu medijev v svobodnih demokracijah. Povedal je: »V večini demokracij obstaja koalicija med mediji in politiko. Tudi tam, kjer je politika zelo pluralna. Lahko rečemo, da je nastal monopol med prvo, drugo, tretjo in četrto vejo oblasti. Kot primer lahko navedemo kampanjo za predsedniške volitve v Ameriki, kjer je 90 odstotkov medijev sodelovalo v kampanji Clintonove proti Trumpu. Ampak na tem primeru je bil monopol razbit.«
Miha Lavtar je predstavil strokovno plat uporabe družbenih omrežij: »Družbena omrežja so primarno orodje za samo-oglaševanje. Vsa ta tehnologija je dobra, če jo uporabljaš za dobro in jo znaš uporabljati. Tudi družbena omrežja pa se s časom prilagajajo, ljudje namreč želijo trenutne informacije, zato tudi Facebook in ostala družbena omrežja ponujajo live posnetke, ki so vedno bolj priljubljeni.«
Peter Jančič se je ukvarjal s tiskanimi mediji, sedaj pa je svoje delo preselil na spletni medij. Spregovoril je o preskoku iz tiskanega na spletni medij: »Na spletu lahko kot novinar prej najdem informacije o tem kaj politiki delajo in o čem razmišljajo. Prej kot bi to lahko izvedel na primer na tiskovni konferenci. Iz svojih izkušenj lahko povem, da ko gre za politiko, je Twitter področje, ki ljudi bolj pritegne, Facebook pa ostaja omrežje, kjer ljudje berejo o bolj osebnih zadevah.«
Po končani razpravi je sledila zanimiva razprava v kateri so svoje izkušnje na družbenih omrežjih podali tudi udeleženci okrogle mize.