Poslovnik DZ ne določa roka, v katerem mora DZ glasovati o predlogu predsednika vlade. Tovrsten predlog se sicer praviloma uvrsti na naslednjo redno sejo, razen če najmanj 23 poslancev zahteva sklic izredne seje, to pa lahko skliče tudi kolegij predsednika DZ.
Obstaja možnost, da bi katera od koalicijskih strank zahtevala sklic izredne seje. Prvi možen termin za sklic izredne seje bi bil teoretično še ta teden, v petek, a naj bi se po neuradnih informacijah STA predsednik DZ Milan Brglez že vnaprej odločil, da ne želi izredne seje o razrešitvi ministra sklicevati v času priprave na velikonočne praznike. Zato naj bi bil realen prvi možen termin za sejo DZ prihodnji četrtek.
O predlogu za razrešitev ne razpravljajo na parlamentarnem matičnem delovnem telesu, ampak gre predlog neposredno na sejo DZ, kjer ima minister pravico, da brani svoje stališče, mogoča pa je tudi poslanska razprava. Minister je razrešen, če je večina poslancev, ki so glasovali, glasovala za razrešitev. Z razrešitvijo ministru preneha funkcija, mora pa opravljati tekoče posle do imenovanja novega ministra.
Predlog za novega ministra mora predsednik vlade v DZ vložiti najpozneje v desetih dneh po razrešitvi ministra ali DZ v tem času obvestiti, da bo funkcijo začasno opravljal sam ali jo poveril drugemu ministru. Začasno vodenje ministrskih resorjev je mogoče tri mesece.
Če bo Veber razrešen, se bo lahko vrnil na svoj stolček v DZ, ki ga je sicer po njegovem odhodu v vladno ekipo začasno zasedel Franc Križanič.
Cerar je namreč v ponedeljek ocenil, da Veber ne more več opravljati ministrske funkcije, saj je pri tem, ko je Obveščevalno-varnostni službi ministrstva za obrambo (Mors) naročil analizo posledic prodaje Telekoma, ravnal netransparentno. Istega dne je tudi napovedal vložitev predloga za razrešitev ministra, če ta ne bo odstopil.