podgana Svet24.si

Foto: V konzervi rjavega fižola našel truplo ...

220820-Zel-3615 Svet24.si

Foto: Za “sendvič” vestno opravijo svoj hobi

panvita Necenzurirano

3.000 hektarjev v roke Hrvatov: kaj vse je čudno ...

PERNULA mala seva-xx Reporter.si

Poglejte to razkošje nad Izolo: največja posest ...

kidd doncic Ekipa24.si

Kakšno je najnovejše zdravstveno stanje Luke ...

Raiven Njena.si

Raiven navdušila Evropo in razvnela spletne ...

pogacar 1 Ekipa24.si

Tako malo je manjkalo! Tukaj je posnetek, ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Britanski mediji so se razpisali o turistični ponudbi Slovenije

Deli na:
Britanski mediji so se razpisali o turistični ponudbi Slovenije

Foto: Bobo

Eden vodilnih in najbolj branih britanskih medijev, Daily Telegraph, je v prilogi Travel sobotne izdaje časopisa ter na svojem turističnem portalu objavil obširen prispevek o Sloveniji. Avtor je opisal predvsem Soško fronto in naravne znamenitosti. Britanski spletni portal vodičev Rough Guides pa je panoramo Bleda izbral za ozadje twitter profila.

Avtor članka v Daily Telegraphu Neil Tweedie je z družino Slovenijo obiskal lansko poletje ter naredil zapis, ki na destinacijo gleda predvsem z vidika bralca tega medija, so sporočili z javne agencije Spirit.

Avtor obširno piše o pomenu in veličini Soške fronte, ki je kljub svoji zgodovinski teži Britancem dokaj nepoznana. Bralci Daily Telegrapha običajno prihajajo iz srednjega sloja britanske družbe, so nekoliko premožnejši in poznajo zgodovino in aktualno politiko, potovanja z dodano vrednostjo in destinacije, ki nudijo raznolikost. Prispevek je zato po oceni Spirita še toliko bolj pomemben, saj neposredno nagovarja za Slovenijo izredno pomemben segment angleško govorečega trga.

Poleg zapuščine prve svetovne vojne je bil Tweedie očaran tudi nad naravnimi znamenitostmi, ki se v svoji raznoličnosti zvrstijo na tako majhnem ozemlju.

Tudi sicer Slovenija beleži povečano prisotnost Slovenije v britanskih socialnih medijih, panorama Bleda pa je bila izbrana za ozadje uradnega twitter profila @RoughGuides.



Uredništvo spletnega portala vodičev Rough Guides, v lasti založniške hiše Penguin Group, je na primeru Slovenije začelo uvajati nov koncept spletne predstavitve destinacij. Koncept Štiri sezone Slovenije (Four Seasons of Slovenia) je nastal v sodelovanju z informacijsko pisarno javne agencije Spirit v Londonu ter PR agencijo A. Marr PR.

Že v zimski sezoni 2013/14 je Slovenijo obiskala prva novinarka omenjene založniške hiše Helen Abramson ter svoj opis omejila predvsem na zimske destinacije v Sloveniji.

Sredi aprila je Slovenijo obiskala novinarka Lottie Gross, ki se posveča pomladnim izletom. Kmalu, v začetku poletja pa v Slovenijo pride tudi pisec poletnega bloga o naši državi, z zadnjim obiskom v času vinskih trgatev pa se bo krog zaključil in na podlagi teh zapisov bo nastalo pet večjih objav.

Rough Guides je prisoten v praktično vseh spletnih in mobilnih oblikah in ima zelo osredotočeno bazo sledilcev.