Zakaj Borut Pahor zmotno misli, da bo s pižamo naredil biznis
Z reklamama za pico in potovalko Luis Vuitton je Mihail Gorbačov zaslužil najmanj milijon dolarjev.
Če bi Borut Pahor služil denar na manj frivolen način, se nihče ne bi obregnil ob njegovo nastopanje v reklamnih oglasih. A dokler bo v hotelski sobi propagiral pižamo, ob njem pa bo celo napol gola blondinka, naj se pač ne čudi, če postaja tarča ostrih kritik in celo zgražanja. Upravičeno.
Zakaj mu je bilo treba sprejeti vlogo Svilanitove maskote za “najboljšo pižamo na svetu”, ki s popustom stane 44,99 evrov, je zanimivo vprašanje, na katerega, vsaj tako se zdi, nihče pretirano ne išče odgovora. Kajti pri Pahorju, ugotavljajo njegovi neprizanesljivi kritiki, gre samo še na slabše. Po obdobju kraljevanja na Instagramu in propagiranja supov, Mastercarda in Medexa je očitno končal v sobi ljubljanskega hotela Intercontinental; s pižamo na sebi in priležnico ob sebi.
Začnite preizkusno naročnino za samo 1,99 €!
Z naročnino na Reporter Premium dobite:
- Aktualni spletni članki
- Podkast (predčasno - 6 ur prej)
- Digitalna številka vnaprej
- Arhiv preteklih številk
- Tedenski pregled z urednikom