stojnice, belvedere Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice...

mladič srne trava Svet24.si

Foto: Za varnost živali na travinju je mogoče ...

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

hezonja Ekipa24.si

Sramoten izpad! Hrvaški reprezentant in član ...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

parfumi Ekipa24.si

Kamera ujela znanega in uglednega slovenskega ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Slovenija

Bodo Rusi kupili Adrijina dovoljenja za letenje?

Deli na:

Stečajni upravitelj Adrie Airways Janez Pustatičnik bo na današnji javni dražbi prodajal dovoljenja za opravljanje letalskih prevozov Adrie Airways, tudi njeno spričevalo. Informacij o tem, koliko varščin je bilo vplačanih za dovoljenja družbe z izklicno ceno 45.000 evrov, ne daje, neuradno pa naj bi bilo interesentov kar nekaj.

Ob stečaju nekoč nacionalnega prevoznika se je pojavilo več zainteresiranih vlagateljev, tudi slovenskih, ki so razmišljali o nakupu praktično edinega premoženja Adrije - Izeta Rastoderja naj bi zanimalo spričevalo za komercialne polete, medtem ko se je poslovnež Joc Pečečnik iz posla umaknil, ker ga je zanimala samo celotna stečajna masa.

V javnosti pa je v zadnjih dneh odmeval predvsem interes skupine vlagateljev, povezane z ruskim proizvajalcem letal Suhoj, Sukhoi Civil Aircraft Company, ki se je že lani zanimal za strateško partnerstvo z Adrio Airways, a je posel nato padel v vodo. Predstavnik investitorjev Oleg Evdokimov je za TV Slovenija dejal, da bi jim Adrijino spričevalo omogočilo, da ne poslujejo le v Ljubljani, ampak na katerem koli letališču v Evropi.


Kupec dovoljenj pa bo najprej moral odpraviti neskladja, ki so nastala po preklicu operativne licence in začetku stečajnega postopka, sicer premoženja ne bo mogel uporabiti.

Adria Airways je v stečaju končala oktobra lani. Letalska družba, ki jo je država leta 2016 prodala neznanemu nemškemu finančnemu skladu 4K, se je že dalj časa soočala s finančnimi težavami. Te so se po prevzemu še poglobile, čeprav so novi lastniki napovedovali rast, več dokapitalizacij in novega strateškega partnerja.

Vlada je po Adrijinem stečaju kot eno od možnosti za zagotavljanje povezljivosti Slovenije s svetom omenjala ustanovitev novega letalskega podjetja, v katerem bi bila država bodisi edini lastnik bodisi eden izmed tako zasebnih kot javnih družbenikov, a se ta možnost ni izkazala za ekonomsko smiselno.