Zakaj je zanj vsakodnevno objavljanje spotov javnih osebnosti v podporo RTV Slovenija dvakratna manipulacija? Moti ga, da v javni razpravi o medijski zakonodaji nacionalna televizija aktivistično forsira le poglede, ki so naklonjeni statusu quo na medijskem področju in še posebej na RTV Slovenija.
Nežmah je povedal, kdo od predsednikov vlad je bil po njegove mnenju najhujša medijska tarča: Lojze Peterle, Andrej Bajuk, Janez Janša ali Borut Pahor?
Pojasnil je, kaj bi morali v bitki s spletnimi mediji časopisni novinarji ponuditi bralcem.
Zakaj je zanj aktivizem medijev ena od legitimnih možnosti med različnimi slogi žurnalizma? Kje vendarle tiči težava?
Se Bernard Nežmah še vedno dobro počuti na Mladini v položaju hudičevega odvetnika, kot je o njem dejal eden od njenih dolgoletnih urednikov?
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24