Revija Reporter
Slovenija

Alenka Gotar, sopranistka: V Sloveniji na žalost vlada kultura strahu

Elvira Miše Miklavčič

17. apr. 2017 20:00 Osveženo: 10:02 / 09. 8. 2017

Deli na:

Alenka Gotar, ena najbolj prepoznavnih pevk na slovenskem glasbenem prizorišču, je zagotovo znana tudi po svoji neposrednosti.

Kot pravi, ne more biti tiho, ko se ji kaj zdi nepošteno do sočloveka. Navsezadnje ji, odkar je mama, ni vseeno niti to,  v kakšen svet bo zrasel njen sin. O vsem tem, pa tudi o slovenski glasbenem dogajanju in svojih glasbenih dosežkih, je odkrito, kakor zna le ona, pripovedovala v našem intervjuju.

V zadnjem letu smo v slovenskih medijih nekoliko redkeje opazili vaše ime, a zaradi materinstva je bil ta čas najbrž precej poseben. Kako ste ga preživljali?

Mogoče bom zvenela klišejsko, ampak to je bila res najlepša sprememba v mojem življenju. Zdaj šele vidim, kaj družina dejansko je. Če je Nikolas, ki je res priden, nezahteven, zdrav, lep in bister fantek, poplačilo za vse solze, ki so bile prej v mojem življenju, potem sva si z Bogom bot. Vendar med porodniškim dopustom nisem bila popolnoma nedejavna. Ne morem iz svoje kože, kar precej projektov sem kljub temu speljala, čeprav sem se v primerjavi s prejšnjim tempom precej ustavila.

V tiskani izdaji in v Trafiki24 Gotarjeva opozori, da oblast skrbi za bančne luknje in za ponesrečene projekte kvazimenedžerjev, pozablja pa na ljudi; izpostavi razliko med begunci in migranti; pove, kako je najlažje sesuti dobrega glasbenika; razkrije, kako se je morala spoprijeti s predsodki in pritiski okolice.