Trigano je z več kot 20 blagovnimi znamkami ter 7000 zaposlenimi ena največjih skupin v evropski panogi počitniških vozil. Kot so poudarili v Adria Mobilu, so bila v okviru prodajnega postopka Proteja pridobljena vsa potrebna soglasja tržnih regulatorjev.
Adria Mobil je s tem vstopila v stabilno, strateško lastniško strukturo, v okviru katere bo lahko tudi v prihodnje učinkovito izkoriščala tržne priložnosti, ki jih ponuja prebujena panoga počitniških vozil, ter s tem uresničevala zastavljene strateške cilje dolgoročnega razvoja in rasti, so optimistični v podjetju. V ta kontekst sodi tudi ohranjanje dolgoletne tradicije blagovne znamke Adria ter ohranjanje samostojnosti poslovanja družbe Adria Mobil ter njenega poslovnega modela.
Časnik Finance je pred časom poročal, da naj bi Trigano za Protej plačal okoli 200 milijonov evrov. Po navedbah Dnevnika pa naj bi dolgoletna generalna direktorica Adrie Mobil Sonja Gole družbo vodila tudi po francoskem prevzemu.
Družba ACH v lasti Proteja se je v začetku avgusta odločila za delitev premoženja na tri dele. V ACH je tako ostala družba Adria Mobil, na ACH2 so prenesli trgovino z vozili, na ACH3 pa poslovno hotelirstvo.