V Cityparku so lani našteli približno devet milijonov obiskovalcev, v 15 letih pa okoli 150 milijonov, je danes pojasnil direktor Cityparka Toni Pugelj.
Kot je poudaril na novinarski konferenci v Ljubljani, so to številke, ki tudi na trgih Evrope niso majhne. "Citypark je in ostaja največje nakupovalno središče v Sloveniji," je dodal.
Slovenski potrošniki so lani sicer še vedno ostali zelo zahtevni, so pa pripravljeni več trošiti, kar se je odrazilo tudi v boljšem poslovanju Cityparka, ki ima več kot 125 trgovin. Glede na to, da je bilo lani kar nekaj trgovin deležnih prenove, je doseženi rezultat poslovanja po Pugljevi oceni zelo dober.
Citypark je lani v Slovenijo pripeljal štiri nove monobrand trgovine, Guess Jeans, Mango, Esprit in prvo specializirano trgovino Lego v Sloveniji. Te trgovine po pravilu delujejo bolje, kot so poslovale predhodne oz. zadržijo slovenske kupce doma, tako da se ti se ne usmerjajo na druge trge.
"Naš cilj je slovenskega potrošnika zadržati na našem trgu in da več troši pri nas," je dejal. Tako bodo z odpiranjem monobrand trgovin nadaljevali tudi letos, predvidoma aprila bodo pripeljali trgovino s spodnjim perilom Calvin Klein Underware. To je po Pugljevih pojasnilih med slovenskimi potrošniki priljubljena blagovna znamka, ki so jo doslej kupovali v tujini.
Lani so prenovili tudi brezplačni časnik, parkirno hišo, v zadnjih treh letih so vlagali tudi v prenovo razsvetljave z LED svetili. V slednjo so vložili dva milijona evrov, v prenovo parkirne hiše pa 770.000 evrov, je še povedal Pugelj in dodal, da je potrošnikom na voljo tudi mobilna aplikacija, ki med drugim omogoča hitrejši pregled nad ponudbo v nakupovalnem centru.
Vsa nakupovalna središča, ki sodijo pod okrilje SES Slovenija, torej Ljubljani Citypark in Center Interspar Vič, mariborski Europark in celjski Citycenter, so zelo uspešno zaključila leto 2016, pa je dejal generalni direktor SES Slovenija Boštjan Brantuša. Citypark je sicer zanje "paradni konj", v prihodnje pa si bodo prizadevali, da bodo obiskovalcem vseh nakupovalnih centrov še naprej ponujali več kot le nakupovanje.
Tako bodo obiskovalcem ponujali vrsto dogodkov. Kot je pojasnila vodja marketinga v Cityparku Klavdija Miklavžin Javornik, je za njimi pestro leto, letošnje bo še bolj pestro. Lani so v Cityparku organizirali okoli 250 dogodkov za obiskovalce, letos bodo s tem nadaljevali, še posebej v luči 15. obletnice. Februarja bodo tako med drugim v okviru nagradne igre Vrata sreče med obiskovalce razdelili 15.000 evrov.