Razložila je enega izmed vodilnih motivov Tavčarjevega pripovedništva: ljubezensko smrt, ki naznačuje konec, a tudi vrhunec življenja.
Zakaj je po Tavčarjevi viziji sveta najidealnejši prostor človekovega obstajanja tam, kjer se naše tuzemsko bivanje razteguje v večnost in kjer obstaja povezanost živih z mrtvimi, ki so odšli, a so tukaj, in so skozi nas na različne načine pravzaprav živi. Kakor Tavčar ...?
Kaj bi jo zanimalo v nadaljevanju po njenem mnenju Tavčerjevega najboljšega dela – Visoške kronike?
Povest 4000 je po njenem mnenju vse prevečkrat obravnava zgolj skozi optiko kulturnega boja. Kako jo bere naša sogovornica?
Vprašali smo jo, ali je v teh časih modne umetne inteligence kdaj pomislila, kakšno knjigo o Poljancu bi bila sposobna napisati.
Dr. Urška Perenič nam je pojasnila njeno vztrajanje pri stališču, ki ga je zastopala v polemiki, da je bil Boris Pahor iz seznama predstavljenih slovenskih avtorjev na Frankfurtskem knjižnem sejmu izločen in na seznam vrnjen.
VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24