Spletna stran naj bo prijazna do Googla
27. mar. 2020 9:46 Osveženo: 9:50 / 27. 3. 2020


Sašo Palčič, direktor agencije za digitalni marketing Madwise
Skoraj vsako od več kot 200.000 registriranih podjetij v Sloveniji ima danes spletno stran, ki je tisti prvi stik s potencialno stranko in opravlja ključne poslovne funkcije. Na kaj je treba biti pozoren?
»Ko se odločite za prenovo ali izdelavo spletne strani, ni dovolj, da je zgolj lepa. Izpolnjevati mora še cel kup drugih pogojev. Podpirati mora vaš posel, to v praksi pomeni, da mora biti v funkciji nečesa. Generirati vam mora nove leade, izobraževati in navduševati stranke, po možnosti še celo prodajati,« svetuje Sašo Palčič, direktor agencije za digitalni marketing Madwise.
Podjetja se morajo tudi zavedati, da je oz. bo njihova spletna stran strateško orodje in da mora biti povezana z vsemi ostalimi marketinškimi aktivnostmi, ki jih podjetje uporablja. Prav tako mora biti prijazna do Googla. To z drugimi besedami pomeni, da se vaša spletna stran na seznamu iskalnih zadetkov, ko nekdo nekaj išče, uvršča kar najvišje.
Če neko podjetje npr. prodaja postelje, želi, da se njihova spletna stran, ko stranke v iskalnik Google vpišejo besedo postelja, uvrsti na vrh. Če spletna stran ni v redu postavljena, pravilno in ustrezno sprogramirana, bodo imela podjetja zaradi tega slabo pozicijo.
Če neko podjetje npr. prodaja postelje, želi, da se njihova spletna stran, ko stranke v iskalnik Google vpišejo besedo postelja, uvrsti na vrh. Če spletna stran ni v redu postavljena, pravilno in ustrezno sprogramirana, bodo imela podjetja zaradi tega slabo pozicijo. Veliko podjetij spletno stran dela zase, in ne za stranke. Dejstvo pa je, da mora biti izdelana za kupce, da lahko na njej najdejo odgovor na svoja vprašanja ali pa rešitve za svoje težave.
»Prav tako je zaželeno, da je živa. To pomeni, da ko obiskovalec obišče spletno stran nekega podjetja, na njej najde dodano vsebino. Primer sporočil so lahko blog objave, ki jih podjetja ustvarjajo. Podjetja lahko na podlagi težav, ki jih imajo stranke, pripravijo rešitve ali pa odgovore na njihova najbolj pogosta vprašanja. Priporočljiva je tudi objava video vsebin ali pa bolj naprednih formatov, kot so npr. trenutno aktualni podkasti,« še svetuje Sašo Palčič.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke