boštjan-močnik 2 Svet24.si

Brigadir Boštjan Močnik: »Kdo pa bo pomagal, ko...

pgd-križe, pgd-tržič, požar-sebenje Svet24.si

Foto: Zagorela hiša v občini Tržič

1715253201-dsc9430-01-1715253168875 Necenzurirano

Ukradeni otroci: kako je Matej Tonin sunil delo ...

anze logar pl3 Reporter.si

Anže Logar izzval Janšo: »Pripravljen sem na ...

maribor af Ekipa24.si

Sol na ljubljanske rane! Ste videli, kaj so ...

cene prevc Njena.si

Poročni dan pri Prevcih: Cene in Julija postala ...

luka doncic dallas pm Ekipa24.si

Kar je 'pretepeni' in poškodovani Dončić ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Magazin

Slovenski Goat Story je na Kickstarterju za svoj kavni mlinček zbral skoraj milijon evrov

Deli na:
Slovenski Goat Story je na Kickstarterju za svoj kavni mlinček zbral skoraj milijon evrov

Kavni mlinček Arco - Foto: Goat Story

Slovenska ekipa Goat Story, ki je zaslovela s kavno skodelico Goat Mug, je na Kickstarterju ponovno zadela v črno, tokrat s kavnim mlinčkom. Na globalni platformi za množično financiranje so za mlinček Arco do konca kampanje s pomočjo 3011 podpornikov namreč zbrali 972.599 evrov.

V tokratnem projektu je ekipa Goat Story ustvarila kavni mlinček, ki združuje prednosti električnega in ročnega mlinčka. Kot je na strani projekta na Kickstarterju zapisal vodja dizajna pri Goat Story Luka Pirnat, so želeli v Arcu združiti uporabniško izkušnjo električnega mlinčka s kakovostjo in vsestranskostjo ročnega mlinčka.

Ljubitelji različnih načinov priprave se bodo lahko vsakič znova odločili, kakšen napitek si bodo pripravili, saj se bo mlinček ponašal s 180 nastavitvami mletja - od ekstra fino mlete turške kave do bolj grobo mlete kave, za pripravo s hladno vodo, je razvidno iz zapisov na strani projekta.

Če bo šlo vse po načrtih ekipe, bodo podporniki svoje nove mlinčke za kavo prejeli junija, še napovedujejo v Goat Story.

Ekipa je svojo zgodbo sicer začela že leta 2014, ko so konec leta prav na Kickstarterju zasloveli s kavno skodelico v obliki kozjega roga, s katero so zbrali več kot 450.000 dolarjev.

Tokratna kampanja, s katero so ciljali na 50.000 evrov, je njihova tretja, že od začetka pa je njihov cilj raziskovanje na področju posebnih kav, bodisi praženje kave v lasni mikro pražarni bodisi razvijanje opreme za lažjo pripravo okusnejše kave.