V Grand hotelu Bernardin v Portorožu bo 14. in 15. novembra potekala edina medijska konferenca v regiji SEMPL, ki bo letos naslovila nepotrpežljivost oz. načine, kako se soočiti z njo v okviru medijev in komunikacij. Letošnja tema konference SEMPL je osredotočena na eno izmed najbolj aktualnih vprašanj v sodobnem svetu – kako lahko blagovne znamke z razumevanjem in prilagajanjem obdobju nepotrpežljivosti bolje pritegnejo svoje občinstvo, zadržijo njihovo pozornost in dosežejo učinkovitejše rezultate.
Med raznoliko mednarodno zasedbo govorcev so tudi posamezniki, ki na svojstven način tvorijo pomemben del svetovno uspešnih zgodb. Med njimi so Nebojša Mandrapa, član PR tima Novaka Djokovića ter partner in direktor za osebni PR in PR blagovnih znamk v srbski agenciji New Media Team, Maja Kremić, direktorica Novak Djoković Foundation in Angelina Komarova, pridružena producentka Netflixove mega uspešnice Emily in Paris.
Konferenco bo tokrat vodila priznana hrvaška voditeljica in glasbenica Ida Prester. Kampanjam v regiji Adriatik, ki so v preteklem letu nanizale najuspešnejše pritegnile pozornost, bodo podelili nagrade Sempler. Pregled in ocenjevanje prijavljenih del bo ocenjevala 10-članska žirija, ki ji bo predsedovala Nermina Mašala Kelić, izvršna direktorica medijske agencije UM Sarajevo. Prijave so odprte še do torka, 15. oktobra.
Na prvi dan konference, v četrtek, 14.11., bo Nebojša Mandrapa, član PR tima Novaka Đokovića ter partner in direktor za osebni PR in PR blagovnih znamk v srbski agenciji New Media Team, predstavil strateško pot blagovne znamke Novaka Djokovića, s katerim deluje že vse od leta 2011.
V predstavitvi, ki nosi naslov Beyond the Game: Crisis Management and Brand Evolution of Novak Djoković, bo izpostavil ključne elemente kriznega upravljanja in intenzivna prizadevanja, potrebna za premagovanje zahtevnih trenutkov v njegovi karieri. S poglabljanjem v resnične situacije bo z občinstvom delil vpogled v strategije, uporabljene za premagovanje neuspehov, varovanje in krepitev Novakove javne podobe.
Poleg tega bo s pomočjo arhetipskega zemljevida začrtal razvoj njegove blagovne znamke in ponazoril transformativno pot od njegove zgodnje identitete do športne legende.
V petek, 15.11., bo v dopoldanskih urah udeležencem konference ozadje ustvarjanja sedaj že ikonične Netflixove serije Emily in Paris približala pridružena producentka v 3. in 4. sezoni Angelina Komarova. Angelina si je tekom let ustvarila raznoliko kariero v avdiovizualni industriji v Ukrajini in Franciji.
Njene izkušnje vključujejo delo pri televizijskih oddajah, glasbenih videospotih, oglasih, predvsem pa sodelovanje z vodilno pariško kasting agencijo Joule Studio. Pri produkcijski hiši Firstep je iz vloge asistentke producenta postopoma napredovala v vlogo pridružene producentke pri omenjeni TV uspešnici.
Ob tem je pridobila strokovno znanje ter izkušnje pri upravljanju dovoljenj in sodelovanju z blagovnimi znamkami, usklajevanju igralske zasedbe in spodbujanju sodelovanja v ekipi. O svojih bogatih izkušnjah in anekdotah s seta bo spregovorila v pogovoru s priznanim slovenskim igralcem in voditeljem Domnom Valičem.
V enem izmed sklepnih panelov letošnje konference pa bo delovanje Novak Djoković Foundation osvetlila direktorica fundacije Maja Kremić. Fundacija, ki se posveča razvoju v zgodnjem otroštvu kot temelju za boljšo družbo, goji globoko prepričanje v potencial vsakega otroka, ne glede na njegovo ozadje.
V pogovoru z uveljavljeno hrvaško voditeljico, kreativno producentko in avtorico izjemno uspešnega podcasta U oblacima Ano Radišić se bo Maja osredotočila na dolgoročno vizijo in zapuščino fundacije, izzive pri doseganju dolgoročnega učinka, navdihovanje drugih za aktivacijo, moč partnerstev in še nekatere druge aspekte, ki jih bomo razkrili v naslednjih tednih.
Duh letošnje osrednje rdeče niti konference je vizualno ujet v podobi školjke z biseri. Biser je rezultat nenehnega postopnega dela narave in hkrati opomnik, da je na najboljše stvari v življenju vredno počakati.
Po lanskoletni nadvse uspešni vrnitvi po nekajletni odsotnosti, bo SEMPL letos postregel z mednarodno še pestrejšo zasedbo govorcev, ki bodo zbranim na konferenci postregli z uvidi, kako pri ciljnih skupinah pritegniti (in zadržati) tisto najtežje in hkrati najpomembnejše – pozornost in čas.
Celoten program in dodatne informacije so na voljo na uradni spletni strani. Tam si prav tako lahko zagotovite vstopnice za udeležbo na konferenci.