SEMPL 2025 razkriva govorce, ki v detajlih prepoznajo moč prihodnosti
7. nov. 2025 13:37 Osveženo: 13:41 / 07. 11. 2025
Portorož bo 27. in 28. novembra znova v središču regionalne medijske in marketinške pozornosti.
Takrat bo Grand Hotel Bernardin gostil že 24. izdajo konference SEMPL – dogodka, ki povezuje inovativnost, znanje in ustvarjalno energijo. Letošnja osrednja tema, »Priložnosti se skrivajo v podrobnostih«, bo raziskovala, kako prav natančnost, občutek za nianso in pozornost do drobnih razlik vodijo do največjih prebojev v komunikaciji, marketingu in tehnologiji.
Po že potrjenih imenih zvezdniških govorcev, fotografa Damona Bakerja in kreativne producentke Tamlyn Wright, organizatorji razkrivajo še svež nabor izjemnih strokovnjakov, ki bodo s svojimi pogledi in izkušnjami dodali novo dimenzijo letošnjemu programu.
Artur Mosiak
Med potrjenimi govorci so:
- Artur Mosiak, vodja za razvoj strateških partnerstev pri Googlu, in Karmen Krumpestar, Country Program Lead Googlovega programa ASR za Slovenijo pri Admixer Media. Skupaj bosta razkrila, kako umetna inteligenca v Google Ads spreminja način, kako podjetja pridobivajo in obdržijo uporabnike ter zakaj kakovost podatkov ostaja temelj vsake učinkovite strategije.
- Dunja Ivana Ballon, direktorica Hrvaške oglaševalske zbornice (HURA), in Marjan Novak, založnik revije Marketing Magazin, bosta razpravljala o trenutnem stanju in prihodnosti oglaševalske industrije v regiji, o njenih izzivih, premikih in priložnostih.
- Petra Kovič, urednica priloge Svet kapitala (Delo), bo na odru gostila Smiljana Morija, podjetnika in motivatorja, s katerim se bo pogovarjala o moči vztrajnosti, vlogi detajlov pri doseganju ciljev ter o tem, kako strast in disciplina vodita do uspeha.
- Renata Salecl, priznana filozofinja in sociologinja, bo predstavila, kako se priložnosti skrivajo v naših čustvih, jezi, zavisti in ljubosumju, ter kako te »nevidne podrobnosti« oblikujejo družbo in posameznika.
Renata Salecl
Govorniki bodo skozi svoje zgodbe pokazali, da se velike spremembe pogosto začnejo z majhnimi koraki in da se uspešne kampanje, podjetja in ideje rodijo prav iz pozornega opazovanja detajlov.
Posebnost letošnjega SEMPL-a so trije tematsko zasnovani odri: Inspiration Stage, kjer bodo nastopili glavni govorci; Media Pulse Hub, ki gosti akademijo zavoda IAB in bo namenjen strokovnjakom s področja digitalnega oglaševanja in medijske strategije; ter Mind Space, prostor za interaktivne delavnice, odprte pogovore in raziskovanje osebne ter profesionalne rasti. Vsak oder bo prinesel svoj utrip in dinamiko, vsi skupaj pa bodo razkrivali, kako lahko natančnost in subtilnost vodita do inovacij, ki premikajo meje.
Kot vsako leto bo dogajanje dopolnila podelitev nagrad Sempler, ki nagrajuje najbolj učinkovite in inovativne medijske kampanje v regiji, ter tradicionalna SEMPL zabava, ki velja za enega najbolj pričakovanih družabnih trenutkov konference. SEMPL tako ostaja stičišče idej, navdiha in priložnosti za sodelovanje med ustvarjalci, oglaševalci in strateškimi misleci.
Več informacij o programu in nakupu vstopnic je na voljo na uradni spletni strani konference.
