Revija Reporter
Magazin

Marles na Sejmu Dom 2024 o novi strategiji: Nova podoba blagovne znamke in trajnostne arhitekturne rešitve za srečnejše življenje

Reporter

6. mar. 2024 20:51 Osveženo: 20:54 / 06. 3. 2024

Deli na:

Marles na Sejmu Dom

Marles

Marles, vodilno slovensko podjetje na področju lesene gradnje s sistemskimi rešitvami nadaljuje svoje poslanstvo uresničevanja sanj svojih kupcev z združevanjem inovativnih tehnologij in okoljsko ozaveščenih trajnostnih praks. Z namenom osredotočanja na končne kupce individualnih hiš ter ponudbe za poslovne partnerje, je Marles na Sejmu Dom, ki se na Gospodarskem razstavišču odvija med 6. in 10. marcem 2024, premierno predstavil strategijo podjetja, prenovljeno podobo blagovne znamke in prenovljene arhitekturne rešitve.

Z razvojem v globalno prepoznavno blagovno znamko za podnebju naklonjeno bivanje, Marles zasleduje svoje poslanstvo gradnje zeleno-vativnih objektov pri čemer združuje trajnostne prakse in inovativne tehnologije s katerimi ustvarjajo z naravo povezano bivalno okolje.

»Verjamem, da smo pri Marlesu na pragu nove ere. Naša vizija je jasna: ustvariti podnebju naklonjeno prihodnost, kjer vsak dom ne le zagotavlja udobje, ampak tudi varuje okolje. S premierno predstavitvijo nove podobe blagovne znamke in inovativnih arhitekturnih rešitev na Sejmu Dom 2024, smo korak bližje uresničitvi te vizije. Prepričan sem, da bomo s širjenjem našega produktnega portfelja in osredotočenostjo na potrebe naših strank postali gonilna sila v ustvarjanju boljše prihodnosti za vse. Marles je pripravljen na to potovanje v novo obdobje uspeha in inovacij.« pojasnjuje direktor podjetja Marles, Tadej Gosak.

Tadej Gosak, direktor podjetja Marles

Marles

Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga dodaja: »Z razvojem strategije blagovne znamke smo postavili temelje za našo prihodnost, ki je usmerjena v trajnostno rast. Nova podoba blagovne znamke in prenovljeni produktni portfelj nista zgolj estetski posodobitvi, temveč odraz našega DNK, naših vrednot in ciljev. Vsak korak, ki ga naredimo, izhaja iz naše strategije znamke, saj verjamemo, da je to ključ za gradnjo trajnih odnosov s strankami in ustvarjanje vrednosti za naše skupnosti. Zavezanost našemu DNK je gonilo inovacij, ki nas vodi v prihodnost, polno priložnosti in uspeha.«

Z novo podobo blagovne znamke in sloganom »Končno doma« ter širšim produktnim portfeljem Marles ostaja ključni partner pri uresničevanju sanj o domu.  »Prepričani smo, da gradnja novega doma ni le proces, ki zagotovi štiri stene, ampak ustvarjanje prostora za srečo in izpolnitev življenja. Vsak detajl, vsaka odločitev je priložnost, da oblikujemo okolje, ki odraža naše sanje in vrednote ter ustvari prijetne in funkcionalne objekte, ki bodo tudi prijazni do okolja, s čimer bomo prispevali k bolj zdravemu in trajnostnemu planetu za prihodnje generacije«, še dodaja g.Gosak.

Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga

Marles

Z več kot 100-letno tradicijo izgradnje zeleno-vativnih, z naravo povezanih, naprednih rešitev iz lesa je Marles najnaprednejši in največji proizvajalec na področju gradnje hiš s sistemskimi rešitvami v Sloveniji. S svojo globalno prisotnostjo skozi zgodovino, Marles postavlja standarde v trajnostni gradnji z lesom, in se ponaša z izjemno širino znanja in izkušenj.

V prenovljenem produktnem portfelju Marles predstavlja 3 ključne stebre svoje ponudbe; individualne rešitve združene v liniji ForeverMine, 2 popolnoma novi liniji hiš Marles arhitekturnega studia – Pure in Prime ter premišljene rešitve za poslovne investitorje. V hišah linije Pure se prepletata uporabnost in brezčasnost, ki se srečata s trajnim udobjem, medtem ko se v hišah linije Prime prepletata udobje in eleganca ter zagotavljata višji standard bivanja. Linijo ForeverMine odlikuje svoboda bivanja, saj so hiše popolnoma prilagojene željam stanovalcev, brez omejitev.

V Marlesu verjamejo v ustvarjanje boljšega standarda bivanja z oblikovanjem doma na najvišjem nivoju. Ne glede na to, ali se kupci odločijo za popolnoma prilagojeno hišo po meri ali za hišo iz njihovega kataloga, je Marles arhitekturni studio prvi korak na poti do sanjskega doma.

Predstavitev novega slogana Končno doma

Marles

Dom24h - Prva hiša z negativnim ogljičnim odtisom.

Marles je postavil najnaprednejši objekt v Sloveniji, ki je danes vzorčni objekt na sedežu podjetja in služi kot inspiracija in vir navdiha za mnoge kupce. DOM24h sicer predstavlja enega najsodobnejših objektov, ki združuje tako funkcijo bivanja, kot tudi opravljanja dela od doma in aktivnega preživljanja prostega časa. Objekt je celovito energetsko in informacijsko oskrbovan, predstavlja osnovno celico mobilnosti ter omogoča neto nič energijsko bivanje njegovih uporabnikov. V celoti je zasnovan v BiM modelu, kjer je kreiran tudi njegov digitalni dvojček.

Pri razvoju Marles sledi normam energetske varčnosti, protipotresne gradnje, požarne zaščite, vgrajevanja okolja prijaznih materialov, sodobnim prostorskim ureditvam ter evropskim normam za tovrstno gradnjo. Z Marlesovim vplivom se industrijska proizvodnja stavb iz naravnih in okolju prijaznih materialov nadalje razvija, stavbe z nizkim ogljičnim odtisom pa postajajo prva izbira kupcev okolju prijaznih lesenih stavb.

Marles je zanesljiv in učinkovit poslovni partner, ki tudi večjim investitorjem ponuja celovite gradbene rešitve, gradbene elemente z dodano vrednostjo in bolj trajnostne objekte. Pri gradnji stanovanjskih hiš, turističnih objektov, javnih in poslovnih objektov, vključno s stanovanji, šolami in vrtci nudijo lastni inženiring, kot tudi sodelujejo z zunanjimi arhitekti in projektivnimi biroji. Zgolj v letu 2023 so pri Marlesu postavili nekaj manj od skupaj 200 objektov v širši regiji (v Švici, Italiji, Avstriji, Nemčiji, Hrvaškem in v Sloveniji) kar podjetje nedvomno uvršča na vodilno mesto na področju lesene gradnje s sistemskimi rešitvami tako po količini objektov kot  tudi geografskem pokritju.