Robert Golob Svet24.si

Robert Golob o priznanju Palestine: »Grozote so ...

psički Svet24.si

V avtomobilu prevažal 30 psičkov

borut petek Necenzurirano

Sin novega lastnika Panvite z Borutom Petkom kupil...

mark breznik-saso radej Reporter.si

56.532 evrov: to je rekorder po zaslužku med ...

jordan cigara Ekipa24.si

Pa to je noro! Neverjetna vila Michaela Jordana, ...

matic in katja 2 Njena.si

Matic: Nad Katjo nikoli nisem izvajal nasilja

kolesarska dirka gvatemala Ekipa24.si

Noro! Ali je namerno zrušila kolesarja kot v ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Magazin

Luka Dončić na lestvici 50 marketinško najbolj zanimivih športnikov sveta

Deli na:
Luka Dončić na lestvici 50 marketinško najbolj zanimivih športnikov sveta

Čudežni deček Luka Dončić je v tej sezoni lige NBA zrasel v enega najboljših košarkarjev na svetu. - Foto: Profimedia

Slovenski košarkarski zvezdnik Luka Dončić je po mnenju britanskega magazina SportsPro, ki je specializiran za blagovne znamke ter njihov vpliv v športu, med marketinško najbolj zanimivimi športniki na svetu. Enaindvajsetletni Ljubljančan na lestvici 50 športnikov v tem pogledu zaseda 36. mesto.

Športni magazin je enajsto leto zapovrstjo pripravil pregled marketinško najbolj vplivnih posameznikov v športu, pred tem so več pozornosti posvečali vrednotenju športnih blagovnih znamk.

Prvič se je na seznamu športnikov znašel zvezdnik ameriškega košarkarskega kluba Dallas Mavericks, ki je v štirih kategorijah zbral dovolj točk, da na lestvici zaseda 36. mesto.

Dončić je prehitel zvezdnike kot so dirkač F1 Charles Leclerc (37.), košarkarji Anthony Davis (42.), Zion Williamson (43.) in Giannis Antetokounmpo (44.), biatlonka Dorothea Wierer (47.) in smučarka Mikaela Shiffrin (49.).

Prvih deset mest zasedajo Lionel Messi, Cristiano Ronaldo (oba nogomet), LeBron James (košarka), Virat Kohli (kriket), Bianca Andreescu (tenis), Neymar (nogomet), Habib Nurmagomedov (mešane borilne veščine), Rohit Sharma (kriket), Mohamed Salah in Paulo Dybala (oba nogomet).

Petdeset najbolj vplivnih blagovnih znamk v svetu športa bo magazin objavil 5. oktobra.