Športni magazin je enajsto leto zapovrstjo pripravil pregled marketinško najbolj vplivnih posameznikov v športu, pred tem so več pozornosti posvečali vrednotenju športnih blagovnih znamk.
Prvič se je na seznamu športnikov znašel zvezdnik ameriškega košarkarskega kluba Dallas Mavericks, ki je v štirih kategorijah zbral dovolj točk, da na lestvici zaseda 36. mesto.
Dončić je prehitel zvezdnike kot so dirkač F1 Charles Leclerc (37.), košarkarji Anthony Davis (42.), Zion Williamson (43.) in Giannis Antetokounmpo (44.), biatlonka Dorothea Wierer (47.) in smučarka Mikaela Shiffrin (49.).
Prvih deset mest zasedajo Lionel Messi, Cristiano Ronaldo (oba nogomet), LeBron James (košarka), Virat Kohli (kriket), Bianca Andreescu (tenis), Neymar (nogomet), Habib Nurmagomedov (mešane borilne veščine), Rohit Sharma (kriket), Mohamed Salah in Paulo Dybala (oba nogomet).
Petdeset najbolj vplivnih blagovnih znamk v svetu športa bo magazin objavil 5. oktobra.
Luka Dončić na lestvici 50 marketinško najbolj zanimivih športnikov sveta
30. sep. 2020 6:00
Slovenski košarkarski zvezdnik Luka Dončić je po mnenju britanskega magazina SportsPro, ki je specializiran za blagovne znamke ter njihov vpliv v športu, med marketinško najbolj zanimivimi športniki na svetu. Enaindvajsetletni Ljubljančan na lestvici 50 športnikov v tem pogledu zaseda 36. mesto.
Privoščite si nemoteno branje
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
- preverjen e-naslov
- preverjena tel. številka
- popolni osebni podatki
- prijava na e-novice
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke