Ena bolj uspešnih slovenskih igralk je nov obraz oglaševalske kampanje Telekoma Slovenije, ki so jo zasnovali v sodelovanju s podjetjem Pristop, v katerih skozi oglase Katarina na sproščen in neposreden način prikaže vse prednosti, ki jih ponuja NEO.
Večkrat mednarodno nagrajena platforma za pametno življenje je rešitev, ki je v slovenske domove prinesla popolnoma nov način spremljanja TV in ostalih vsebin, saj jih poiščete kar z glasom.
Prav tako NEO omogoča povsem enostavno upravljanje naprav pametnega doma, kot so pametne vtičnice, pametne žarnice, različni senzorji itd. NEO torej prinaša neskončno priložnosti za zabavo.
Zabavno pa je bilo tudi v zakulisju snemanja, kjer je Katarina v enem izmed kadrov pokazala svoje spretnosti s košarkarsko žogo.
Kako se je razpletlo, si boste lahko ogledali v enem izmed prihodnjih TV oglasov, namignemo lahko le, da žoga ni pristala na povsem načrtovanem mestu.