profimedia-0840008601 Svet24.si

Polovica slovenskih zalog žlahtne kovine je v ...

slovenska policija Svet24.si

Gruzijec peš bežal pred policisti

1701200126-dsc6052-01-1701200060836 Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega ...

peter gregorcic sr Reporter.si

Peter Gregorčič igra Janševo igro: glavni cilj ...

popovic Ekipa24.si

Velika drama kapetana Celja: Po tekmi z Domžalami...

Resno? Je on tisti, zaradi katerega bo planet uničen? Odkrito.si

Nas bo Elon Musk pokončal?

luka doncic Ekipa24.si

Luka Dončić je postal del izbrancev in podpisal ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Magazin

Kako so pohlepni hrvaški turistični delavci lupili stranke

Deli na:
Kako so pohlepni hrvaški turistični delavci lupili stranke

Foto: Bobo

Turisti na pričakujejo, da bodo počitnice ob hrvaški obali cenejše, kot je življenje doma, a so nekateri ponudniki pretiravali s cenami in razočarali z odnosom do gostov. Neslavni rekorder letošnje turistične sezone je gostinec z otoka Mljet v južni Dalmaciji, ki je gostom prodal buteljko navadnega vina za neverjetnih 21.000 kun (2765 evrov).

Turistom praviloma ni težko plačati določene cene, če bodo za njo dobili tudi ustrezno storitev, a so vendar ogorčeni, ko bahavi hrvaški gostinci prodajajo toast sendvič za 47 kun (6,10 evra), liter navadne vode v plastenki za 50 kun (6,60 evra ) ali skodelico zelene solate za 60 kun (7,90 evra).

Čeprav ni bilo tako pogosto, je bilo možno spiti skodelico kave na kakšni hrvaški rivieri tudi za zgolj pet kun (66 centov), a je večinoma prevladoval pohlep in so nekateri gostinci skodelico kave prodajali tudi za 40 kun (pet evrov), navaja danes Večernji list, ki je opisal slabe izkušnje gostov na Hrvaškem.

Časnik tako omenja par, ki je pred začetkom sezone rezerviral nočitev v apartmaju na območju Zadra za 30 evrov. Ko so prišli, je bil apartma navadna soba, ob koncu počitnic pa so domačini zahtevali 40 evrov za nočitev, a so na koncu vendarle sprejeli denar, kot je bilo prvotno dogovorjeno.

Družina v nekem hotelu na Mljetu je imela počitnice za rubriko "Naj se ne ponovi več". Na televizorjih v sobah ni bilo hrvaških programov, da bi lahko spremljali evropsko nogometno prvenstvo, v sobah tudi ni bilo brezžičnega interneta, kot je bilo napovedano. Parkirišče za avtomobile je bilo med zabojniki za smeti, ki so vaba za galebe in avtomobil je bil kmalu neprepoznaven.

Pri obrokih so praviloma dobili jedilni pribor, ki je bil umazan, na kozarcih so bile sledi rdečila za ustnice. Natakar je v zagovor dejal, da pomivalni stroj slabo dela. Na pico so čakali tudi po 50 minut, čeprav je bila restavracija skoraj prazna, vrček pollitrskega piva pa je stal 28 kun (3,70 evra) ali dvakrat več kot v Zagrebu. Čeprav storitve niso bile ustrezne, so jim na koncu brez opravičila za deset dni bivanja zaračunali 16.000 kun (2105 evrov), je povedal sogovornik zagrebškega časnika.

Časnik še dodaja, da so gostje nekje na pici dobili tudi žuželko. Natakar je žuželko odstranil s prsti in je šokiranim gostom dejal, da je "zdaj vse v redu". V lokalu hitre prehrane na splitski rivieri so kuharice zavrnile naročilo, češ da nimajo časa cvreti krompirja, natakarica pa je nervozno odštevala čas družbi v neki restavraciji na severnem Jadranu, ki je odločala o izbiri vina.

Dogodek, o katerem se bo verjetno še dolgo govorilo, pa je prodaja steklenice vina gostom z jahte za 21.000 kun v eni od konob na Mljetu, izpostavlja časnik.

V nekem lokalu na Hvaru so sredi avgusta ostali brez kave, na območju Crikvenice pa niso postregli kave, ker niso imeli več čistih skodelic. V Pirovcu pri Šibeniku so bili gosti ogorčeni, ko so dobili postano pivo. Natakar jim je pa povedal, da ne ve, kaj se je zgodilo, ker je pred tem "spil štiri piva in so bila vsa dobra", našteva časnik črne pike hrvaškega turizma.

Omenja tudi primer nemške turistke, ki je padla s kolesa in si zlomila roko, hrvaški policisti pa so prišli v bolnišnico, da bi ji zaračunali 1000 kun (131 evrov) kazni, ker je ogrožala promet.

Med gostitelji na Jadranu je sicer večina takih, ki ni bila deležna nobenih ugovorov ali pripomb, obstaja pa del gostiteljev, ki poskušajo nesramno iztržiti največ, kar lahko. Ob tem se ne zavedajo, da slabo ostane v spominih gostov, je še navedel časnik.