Screenshot_2 Svet24.si

Umrl je Božidar Lapaine, hrvaški oblikovalec ...

spanje, raziskava Svet24.si

Sanje pod nadzorom

jv_0 Necenzurirano

Kaj se skriva v ozadju nenadnega odhoda direktorja...

kucan drnovsek bobo Reporter.si

Kučanova huda napaka: Drnovška je imel za ...

slovenija odbojka najdic planinsec af Ekipa24.si

Kaj se dogaja v slovenski reprezentanci?! Novi ...

lara, topki, skrito-v-raju Njena.si

Skrito v raju: Skrivnost Larinih pletenih topkov

novak djokovic Ekipa24.si

Je zaradi tega počilo med Đokovićem in ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Magazin

Japonci turiste pozivajo: Ne smradite nam države, ne spuščajte vetrov

Deli na:
Japonci turiste pozivajo: Ne smradite nam države, ne spuščajte vetrov

Foto: iStock

Japonska turistična organizacija je v bontonu za tuje turiste na Japonskem te pozvala, naj se izogibajo riganju in spuščanju vetrov v javnosti, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Turistična organizacija Hokkaido je brošuro objavila na svoji spletni strani.

Bonton vključuje vse, od pravil za kopanje na javnih mestih do uporabe japonskega stranišča. Notri je celo poglavje namenjeno protokolu, kako prikriti za druge neprijetne telesne funkcije.

"Japonska etiketa temelji na izogibanju povzročanja nelagodja in neprijetnosti drugim," je napisano v vodniku.

Vodnik v kitajskem jeziku, ki nosi naslov Zdrava pamet pri potovanju po Hokkaidu, je razburil državljana Kitajske, ki trdi, da so slike v vodniku, ki kažejo primere slabega obnašanja turistov, žaljive, poroča japonska tiskovna agencija Kyodo.

Japonska turistična organizacija je v odzivu na pritožbo izdala novo verzijo bontona z enako vsebino, ki pa je predstavljena na tujcem prijaznejši način.

V novem vodniku, ki je na voljo v kitajskem in angleškem jeziku, je zapisan velik "X" ob slikah neprimernega in neprijetnega obnašanja turistov, kot je na primer odlaganje rabljenega toaletnega papirja v koš za smeti namesto v straniščno školjko, kar je navada na Kitajskem.

Po podatkih časnika Japan Times je bila originalna brošura izdana lani avgusta in je s svojo vsebino ciljala na kitajske turiste. Vključevala je tudi opozorilo, naj izdelkov, ki jih še niso kupili, ne odpirajo v trgovinah, kar je tudi navada na Kitajskem.

Izdali so 85.000 kopij brošure v kitajskem in angleškem jeziku ter jih razposlali v hotele in na turistične znamenitosti.

Kitajske oblasti so sicer napovedale, da bodo v bodoče nadzorovale vedenje kitajskih turistov v tujini in jih bodo ob prihodu domov tudi kaznovale. Razlog za to so sramotni incidenti, ki so jih skozi leta v tujini povzročili kitajski državljani.