Revija Reporter
Magazin

Gorsko-hitrostno dirko na Gorjancih letos dobil Italijan

STA

18. jun. 2017 20:46 Osveženo: 10:03 / 09. 8. 2017

Deli na:

Tradicionalno gorsko-hitrostno dirko na Gorjancih je letos dobil Italijan Federico Liber (formula Gloria C8F), ki je tako že tretjič slavil v skupni konkurenci tega tekmovanja, ki šteje tudi za evropski pokal. Najboljši Slovenec je bi Milan Bubnič (Lancia Delta HF) na 12. mestu.

Razplet letošnje dirke je bil zelo tesen. Lani je o zmagi odločalo tudi vreme, saj so nekateri najboljši na koncu vozili v dežju, zaradi slabših časov pa je nekoliko presenetljivo slavil Italijan Stefano Di Fulvio s starodobno formulo Osella PA 9/90.

Letos je dirkače danes po nevihti v soboto spremljalo lepo sončno vreme, na vrhu pa je bilo zelo izenačeno. Prva favorita dirke, Italijan Federico Liber in Čeh Vaclav Janik (formula Norma M20FC) sta svoj status upravičila in po prvi vožnji ju je ločila manj kot sekunda, minimalno prednost si je privozil Liber.

Na koncu je zmaga ostala v njegovih rokah, saj je bil boljši tudi v drugi vožnji, v seštevku obeh pa je bila končna razlika sicer še vedno majhna, a 1,5 sekunde je bilo dovolj za osvojeno dirko GHD Gorjanci 2017.

Za letošnjega najhitrejšega je to že tretja zmaga na dirki na Gorjancih, prvič je bil najboljši leta 2013, drugič pa 2015. V drugi vožnji se je kot edini tudi spustil pod mejo 1:40 minute, njegov čas je bil 1:39,467, povprečna hitrost je znašala 155,64 km/h. Tretji je bil še en Čeh Jiri Svoboda (formula Norma F20), ki pa je zaostal 15 sekund.

Med Slovenci je bil skupno najboljši Milan Bubnič (Lancia Delta HF), ki je končal na 12. mestu (+ 30,729) in z novim uspehom na četrti letošnji dirki sezone (a prvi v Sloveniji) še povečal naskok v skupni razvrstitvi državnega prvenstva.

V razvrstitvi evropskega gorskega prvenstva starodobnih vozil je slavil Italijan Uberto Bonucci (Osella PA9/90).

Letos je na Gorjancih nastopil 101 dirkač, do cilja druge vožnje jih je pripeljalo 89.

Na letošnji dirki so prireditelji iz vrst novomeškega avtomobilskega društva in ljubljanskega SA-I gostili tudi opazovalce iz krovne mednarodne zveze Fia; ti so ocenjevali, ali je GHD Gorjanci v prihodnje morda zrela tudi za preskok v višji razred, evropsko prvenstvo v gorsko-hitrostnih dirkah.