Naj blok stoji na Pavšičevi ulici Svet24.si

Foto: Ponovno izbrali najlepši blok v Ljubljani

Srbski igralec Sergej Trifunović Svet24.si

Igralec Sergej Trifunović ponovno v primežu ...

Damjan Žugelj Necenzurirano

Slovenski Watergate: tožilstvo zahteva preiskavo ...

asta-vrecko Reporter.si

Blamaža: levičarka Asta Vrečko namesto ...

mattias skjelmose Ekipa24.si

Groza! Tresočega kolesarskega zvezdnika so komaj ...

femme-fatale, femme-fatale-2023 Njena.si

Skrito v raju: Igralka blestela na fotografiranju ...

Luka Dončić Ekipa24.si

Dončič je kralj! Vsi se posebej pripravljajo na ...

Naročilo knjige OZADJE REPORTERJA IN MAGA
Magazin

Dirke formule 1 naj bi bile pogosteje v središčih mest

Deli na:
Dirke formule 1 naj bi bile pogosteje v središčih mest

Foto: Reuters

Svetovno prvenstvo formule 1 bi se lahko v prihodnje še širilo, poudarek pa ne bo na posebej za to tekmovanje zgrajenih novih progah, ampak želijo v novem vodstvu tekmovanja elitni bencinski šport približati navijačem v velikih mestih, je pojasnil direktor formule 1 za marketing Sean Bratches.

V pogovoru za časnik Motorsport je dejal, da bo poudarek razvoja v prihodnosti na mestnih stezah oziroma uličnih preizkušnjah, saj želijo formulo 1 spraviti z včasih precej odročnih in osamljenih dirkališč.

"Mislim, da ne bo več veliko novih stez, ki bi bile zgrajene posebej za formulo 1," je dejal Bratches. Svetovno prvenstvo formule 1 bo v prihodnje sestavljeno iz mešanice tradicionalnih prizorišč, nekaj novih in nekaj mestnih dirk.

Za prihodnost se po njegovih besedah ni bati; doslej so v novem vodstvu - pred enim letom je nekoč prvega moža in vodjo vsega v formuli 1 Bernieja Ecclestona zamenjalo podjetje Liberty Media, na vrhu pa je zdaj Američan Chase Carey - dobili že 40 ponudb novih prirediteljev dirk, ki bi želeli organizirati tekmovanje. V novem vodstvu formule 1 napovedujejo tesnejše sodelovanje s prireditelji dirk, tako tistimi, ki že imajo pogodbe, kot tistimi, ki bi šele želeli postati člani elitnega društva izvajalcev dirk, ter z njimi pretresti pluse in minuse izvedbe tekmovanja na tej ravni.

Morda se v prihodnosti obeta tudi bolj prostorsko in časovno zgoščen koledar formule 1. "Zdaj preveč skačemo. Enkrat smo v Evropi, potem gremo v Azijo, pa v Ameriko in spet v Evropo ... Bolje bi bilo, če bi najprej oddelali evropski del, pa se potem preselili v Ameriko in končali v Aziji," je še razmišljal Bratches in dodal, da bi lahko z optimiziranjem koledarja tudi podaljšali sezono in vanjo uvrstili do 25 dirk.